تاریخ : 12:04 - 1397/05/03
کد خبر : 70370
سرویس خبری : ورزشی
 

باشگاه استقلال از لیگ برتر و جام حذفی کناره گیری کرد!

باشگاه استقلال از لیگ برتر و جام حذفی کناره گیری کرد!

باشگاه استقلال در دوئل با سازمان لیگ و همچنین کمیته انضباطی به هر نحوی که شده به دنبال پیروزی است و از موضع خود کوتاه نمی آید!

به گزارش کارگرآنلاین،  پس از اعتراض گسترده استقلال تهران در رای اعلام شده از سوی سازمان لیگ مبنی بر پیروزی 3_0 پرسپولیس تهران در دیدار سوپر جام به دلیل عدم تمکین باشگاه استقلال از حضور در این دیدار، کمیته انضباطی وارد ماجرا شد تا این رای را بررسی کند و به شکلی قانونی تر پیگیر این اتفاقات باشد که در نهایت آنها نیز رای سازمان لیگ را تائید کردند که باز هم این مسئله مورد اعتراض آبی های تهران قرار گرفت.

بیشتربخوانید:

باورنکردنی! ضرب و شتم شدید بازیکن جنجالی استقلالی با مدیربرنامه‌هایش

ازداواج اسطوره پر حاشیه فوتبال با یک دختر 28 ساله +عکس

پس از این استقلال باز هم روند خود را ادامه داد و این بار کار را به کمیته استیناف کشاند تا بتوانند این رای را برگردانند و حداقل بتوانند بار دیگر این بازی را در پیش داشته باشند! اما کمیته استیناف نیز در همان ابتدای کار خیال مدیران استقلال را راحت کرد و خطاب به آنها اظهار داشت: احتمال اینکه این رای بازگردد بسیار کم و در حد ناچیزی است! پس بهتر است در همینجا ماجرا به اتمام برسد!

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در واکنش به این اتفاقات تهدیدی بی سابقه را صورت داد تا رسما مدعی شود اگر کمیته استیناف این رای را بازنگرداند باشگاه استقلال از حضور در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی کناره گیری می کند!

این مسئله در حالی مطرح می شود که مدیران استقلال می بایست 40 میلیون جریمه را به دلیل امتناع از حضور در بازی سوپر جام به عنوان غرامت به سازمان لیگ بپردازند و با عفو این سازمان در جریمه شان تخفیف قائل شده اند؛ اما همچنان این باشگاه مدعی حق و حقوق پایمال شده خود است!
منبع: سایت ورزش 11