تاریخ : 16:26 - 1397/05/13
کد خبر : 70439
سرویس خبری : سیاسی
 

بی توجهی نمایندگان تهران به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم

بی توجهی نمایندگان تهران به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم

به نظر می رسد هیچکدام از نمایندگان تهران از وضعیت اسف‌بار اقتصادی کشور ناراضی نبوده و صرفا مسائلی همچون حضور زنان در ورزشگاه ها، رفع حصر و پخش صدای شجریان از صداوسیما برای آنان در اولویت می باشد!

به گزارش کارگرانلاین، روز گذشته علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی  طرح سوال تعدادی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور با 5 محور را اعلام وصول کرد.

عدم موفقیت دولت در مدیریت قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم‌های بانکی، عدم موفقیت دولت در کاهش نرخ بیکاری در چند سال اخیر، رکود اقتصادی شدید چندساله و افزایش روزافزون نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی محورهای سوال از رئیس جمهور می باشد.

حال امروز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس در توئیتر خود پیرامون موضوع سوال نمایندگان از رئیس جمهور نوشت: " دیروز صبح سؤال اقتصادی نمایندگان مجلس از رییس جمهور در نشستی علنی اعلام وصول شد بنده و80نماینده دیگر امضا کردیم.امضای17نماینده نیز به دلیل تأخیر در ارائه توسط هیأت رئیسه پذیرفته نشد.10نفر از نمایندگان نیز امضای خود را پس گرفتند. هیچکدام از 30 نمایندگان تهران امضا نکردند!

متفق القولیم که فشار سیاسی به قصد تخریب بر روی هر نهادی بیشتر از زمان دیگر برای کشور مضر است اما رییس جمهور باید مجلس را به عنوان محل تجمع نمایندگان مردم، برای نظارت در جریان برنامه های اقتصادی دولت قرار بدهد و البته در صورت قانع نشدن نمایندگان پرونده به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد

البته جمعی از نمایندگان محترم تهران همزمان با عدم امضای سؤال اقتصادی نمایندگان مجلس از رییس جمهور، به ایشان درمورد مدیریت سیاست خارجی و جلوگیری از اظهار نظرهای قهرمانانه و محکم مقامات کشوری و لشگری درمورد مسائل بین المللی در مقابل آمریکا تذکر کتبی دادند! "

به نظر می رسد هیچکدام از نمایندگان تهران از وضعیت اسف‌بار اقتصادی کشور ناراضی نبوده و صرفا مسائلی همچون حضور زنان در ورزشگاه ها، رفع حصر، پخش صدای شجریان از صداوسیما برای آنان در اولویت می باشد و از طرفی به دنبال طرح هایی برای خفقان سایر نهادهای کشور به جز دولت در خصوص موضوعات مختلف هستند!

منبع: جام نیوز