تاریخ : 00:05 - 1397/08/25
کد خبر : 71171
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

 پیکر «نوربخش» فردا از مقابل بیمارستان میلاد تشییع می‌شود + جزئیات

پیکر «نوربخش» فردا از مقابل بیمارستان میلاد تشییع می‌شود + جزئیات

مراسم تشییع پیکر نوربخش، فردا ساعت ۱۱ صبح از مقابل بیمارستان میلاد برگزار می‌شود.

کارگر آنلاین : مراسم تشییع پیکر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، فردا ساعت ۱۱ صبح از مقابل بیمارستان میلاد برگزار می‌شود.

شورای مرکزی خانه کارگرو اعضای کانون بازنشستگان ضمن ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از کارگران و بازنشستگان خواستند تا در این مراسم شرکت کنند.

حوالی ساعت ۱۶ امروز خودروی حامل مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در جریان بازدید از پروژه‌های استان گلستان دچار حادثه رانندگی شد.

نوربخش و تاج‌الدینی که سرنشینان یکی از خودروهای هیات همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودند، در جریان این حادثه به دلیل شدن جراحت و پس از تلاش پزشکان در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان درگذشتند.

روزبه کردونی مدیرکل روابط عمومی و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این حادثه‌ عنوان کرد: امروز حدود ساعت ۱۶ در جریان سفر استانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان در کلیومتر ۵ محور کردکوی به گرگان و در دوربرگردان شصت‌کلاه یک تانکر با خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی سازمان و مدیرکل امور پارلمان‌های وزارت تعاون تصادف سختی داشتند.