تاریخ : 16:12 - 1397/09/20
کد خبر : 71532
سرویس خبری :
 

مزاحم ستاره‌ سینما دستگیر شد+جزئیات

مزاحم ستاره‌ سینما دستگیر شد+جزئیات

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که در شبکه های مجازی برای افراد مشهور به ویژه ستاره‌های سینمایی مزاحمت ایجاد می‌کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، در آبان ماه سال جاری یکی از بازیگران معروف سینما ، تئاتر و تلویزیون با مراجعه به پلیس فتا تهران بزرگ شکایتی در خصوص نشر اکاذیب، توهین و افترا توسط یک صفحه اینستاگرام با هویت نامشخص تنظیم کرد.

این بازیگر در اظهارات خود بیان داشت: حدود یک سال است که فرد ناشناسی در یک صفحه اینستاگرام که بیش از یکصد هزار نفر نیز فالوور دارد، با درج مطالب نامناسب مزاحمت برایم ایجاد کرده و علیرغم مدارا و گذشت در طی این مدت متهم به اقدامات خود ادامه داده است.

با آغاز رسیدگی به شکایت این چهره سینمایی، کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات ویژه توانستند تا در کمترین زمان ممکن متهم پرونده را که جوانی30ساله است، با اقدامات ویژه شناسایی کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک منزل مجردی واقع در میدان دربند دستگیرکنند.

با دستگیری و انتقال متهم به پلیس فتا، وی صراحتا به ایجاد چنین صفحه‌ای در اینستاگرام  اعتراف و انگیزه خود را کینه جویی و افزایش مخاطب خود اعلام و عنوان داشت: هیچگاه تصور نمی‌کردم که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شوم و حالا که دستگیر شدم حاضرم علاوه بر جلب رضایت شاکی، رسما از وی عذر خواهی کنم.

سرهنگ کاظمی، رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات و فناوری با اعلام این خبرخاطرنشان کرد: متهم با تکمیل پرونده و برابر دستور مقام قضایی دادسرای جرایم رایانه‌ای روانه زندان شد.
منبع: فارس