تاریخ : 18:14 - 1397/09/25
کد خبر : 71683
سرویس خبری : ورزشی
 

رامین رضائیان در استقلال! / پرسپولیس مقابله به مثل می‌کند؟

رامین رضائیان در استقلال! / پرسپولیس مقابله به مثل می‌کند؟

شایعاتی مبنی بر حضور رامین رضائیان در استقلال به گوش می‌رسد که در صورت تبدیل به واقعیت، بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی محسوب خواهد شد.

به گزارش کارگرآنلاین، در روز های اخیر شایعاتی مبنی بر حضور رامین رضائیان در تیم فوتبال استقلال به گوش می رسد که در صورت صحت این شایعه،بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتبال ایران رقم خواهد خورد.
 
رامین رضائیان در حال حاضر به تیم الشحانیه قطر پیوسته است اما از شرایط خود در این تیم رضایت ندارد و برانکو هم راضی به بازگشت او نیست و همین موضوع شایعه اخیر را قوت بخشیده است.
 
برخی منابع معتقدند رامین رضائیان تا قبل از بازی در جام ملت های آسیا برای آینده فوتبال خود تصمیم نمی گیرد و عقل حکم می کند بعد از بازی های جام ملتهای آسیا در امارات شاید پیشنهاد بهتری برای او ارسال شود و استقلال هم در حال حاضر با داشتن وریاغفوری و فرشاد محمدی مهر در این پست بعید است رامین رضائیان را به خدمت بگیرد اما گفته می شود پرسپولیسی ها درصددند در صورت صحت این اتفاق مذاکرات خود را با یک بازیکن استقلال آغاز کنند و به نوعی مقابله به مثل انجام دهند.
 
تمام اخبار فوق در حد شایعات این روز های فوتبال است و در فصل نقل و انتقالات رواج دارد اما هنوز هیچ منبع رسمی از دو باشگاه این موضوع را تایید نکرده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران