تاریخ : 09:45 - 1397/10/17
کد خبر : 71922
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

نگرانی مجلسی ها از توقف نوسازی اتوبوس های فرسوده شهرها/ ماجرای وارادت اتوبوس های دست دوم چیست؟

هشدار عضو کمیسیون عمران مجلس درباره واردات اتوبوس‌های دست دوم

نگرانی مجلسی ها از توقف نوسازی اتوبوس های فرسوده شهرها/ ماجرای وارادت اتوبوس های دست دوم چیست؟

واردات اتوبوس‌های دست دوم کشورها بجز افزایش تصادفات و آلودگی هوا سودی برای کشور ندارد.

کارگر آنلاین : مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وارد کردن اتوبوس‌های دست دوم کشورهای دیگر به کشور کاری غیرکارشناسی است.
 
وی درباره ورود اتوبوس‌های دست دوم به کشور اظهار کرد: نباید این اتفاق رخ دهد چون به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد و کاملا غیرکارشناسی است.
 
وی ادامه داد: نباید به بهانه کمبود اتوبوس در ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری مبادرت به وارد کردن ناوگان فرسوده سایر کشورها با قیمت گراف به کشور کرد.
 
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بخاطر فرسودگی اتوبوس‌ها شاهد حوادث متعدد و جان باختن جوانانمان هستیم و جای سوال دارد که مسئولین چگونه به فکر این کار افتادند.
 
کیانپور اضافه کرد: واردات اتوبوس‌های دست دوم کشورها بجز افزایش تصادفات و آلودگی هوا سودی برای کشور ندارد.
 
این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا وارد کردن این اتوبوس ها به کشور سبب ورشکستگی کارخانجات تولید اتوبوس در داخل می‌شود.
 
وی یادآور شد: باید به منظور افزایش اشتغال و حمایت از تولید داخلی، اتوبوس های نو با رعایت استاندارهای لازم تولید شود.
 
به گزارش ایسنا نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خرید اتوبوس های دست دوم اشتباه بزرگ مدیران است و جای سوال دارد؟