تاریخ : 09:25 - 1397/10/22
کد خبر : 71960
سرویس خبری : حوادث
 

14 کارگر ایرانی مصدوم شدند + جزییات

مصدوم شدن ۱۴ کارگر بر اثر برخورد مینی بوس با کامیون

14 کارگر ایرانی مصدوم شدند + جزییات

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با کامیون ۱۴ کارگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش کارگر آنلاین ،  پیمان اسدی، رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: ساعت ۴:۴۱ صبح امروز، بر اثر برخورد مینی بوس با یک دستگاه کامیون در محور اباتر شهرستان صومعه سرا ۱۴ کارگر یک واحد مرغداری مصدوم و به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل شدند.

وی، با اشاره به اینکه بلافاصله اولین تیم فوریت‌های پزشکی، به محل حادثه اعزام شدند و به بررسی وضعیت مصدومان پرداختند، افزود: در این ماموریت ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان گفت:در این سوانح رانندگی امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان نیز حضور داشتند و به مجروحان خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

پیمان اسدی، با بیان اینکه همه مصدومان آقا بودند، افزود: مردم در صورت بروز هرگونه حوادث، می‌توانند با سامانه ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات رایگان آن بهره‌مند شوند.

سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه گیلان، علت این حادثه رانندگی را تخطی سرعت از سوی راننده کامیون اعلام کرد و گفت: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرد.