تاریخ : 16:32 - 1397/12/04
کد خبر : 72392
سرویس خبری :
 

پایه حقوق شهرداران مناطق چقدر است+جدول

شفافیت به سبک شهرداری

پایه حقوق شهرداران مناطق چقدر است+جدول

مدرک تحصیلی و پایه حقوقی شهرداران مناطق تهران اعلام شد. البته عدد اعلامی فقط پایه حقوق است و مزایای غیر مستمر شامل اضافه کاری، شب کاری و پاداش ها اعلام نشده است.

به گزارش کارگرانلاین، میزان پایه حقوق شهرداران مناطق به اضافه مزایای مستمر آنها اعلام شده است و شهرداران از 3 میلیون تا 4.5 میلیون حقوق پایه دریافت می‌کنند.
 
این در حالی است که شهرداران مناطق مزایای غیرمستمر شامل اضافه‌کاری، شب‌کاری، تعطیل‌کاری و همچنین پاداش‌های پایان سال دریافت می‌کنندکه این مزایا اعلام نشده است.
 
با جمع مزایای مستمر و غیرمستمر شهرداران بیش از 9 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند البته این عدد متفاوت است چرا که پایه حقوق افراد و مزایای غیرمستمر متفاوت است.
 
بهاره آروین رئیس کمیته شفافیت شورای شهر در این باره به خبرنگار فارس، گفت: در حال حاضر در سایت شفاف شهرداری حقوق پایه و مزایای مستمر که شامل حق عائله‌مندی، مسکن و ... می‌شود اعلام شده است.
 
وی با بیان اینکه تمام مدیران مزایای غیرمستمر که شامل اضافه‌کاری، شب‌کاری، تعطیل‌کاری و پاداش‌های 6 ماهه دارند، گفت: مشکل انتشار دریافتی ماهانه این است که به دلیل متغیر بودن مزایای غیرمستمر رقم دریافتی نهایی در هر ماه متغیر است به همین دلیل به مسئولین ذیربط در شهرداری پیشنهاد دادیم که مجموعه مزایای غیرمستمر مدیران در یک سال را در پایان سال محاسبه و تقسیم بر 12 کنند تا انشاءالله متوسط مزایای غیرمستمر مدیران هم در ابتدای سال بعد اعلام شود که امکان تخمین دریافتی ماهانه مدیران فراهم شود.
 
به گفته آروین، انشاءالله با تحقق این پیشنهاد متوسط دریافتی حقوق مدیران و معاونان شهرداری در سال 97 در ابتدای سال 98 بر روی سایت شفاف قرار می‌گیرد.
منبع: فارس