تاریخ : 17:42 - 1397/12/11
کد خبر : 72506
سرویس خبری : حوادث
 

ضرب و شتم وحشیانه کودکان توسط مربیان مهدکودک +عکس

ضرب و شتم وحشیانه کودکان توسط مربیان مهدکودک +عکس

دو مربی یکی از مهدکودک‌های ایتالیا به اتهام بدرفتاری و ضرب و شتم کودکان توسط پلیس این کشور بازداشت شدند.

به گزارش کارگرانلاین، ویدئوی که توسط دوربین‌های مدار بسته مخفی تهیه شده است، پرده از کودک آزاری این دو مربی مهد برداشت. در این ویدئو این دو مربی در حال ضرب و شتم کودکان، کشیدن آن‌ها روی زمین و بدرفتاری با آن‌ها دیده می‌شوند.
 
در ویدئوی تهیه شده مشاهده می‌شود یک از این دو مربی که لباس سفید بر تن دارد ابتدا یک کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس او را روی زمین به بیرون از کلاس منتقل می‌کند. پلیس ناحیه نصب شده توسط پلیس توسکانی ایتالیا اقدام به نصب این دوربین‌های مخفی در داخل مهد کودک کرده بود.
 
” ژنگ مولی ” ۳۸ ساله به همراه ” هونگ پینگ پینگ ۲۶ ساله ” که مدرک مربیگری مهد خود را در چین دریافت کرده بودند به اتهام کودک آزاری کودکان ۳ تا ۶ ساله توسط پلیس دستگیر شدند. خان ژنگ پس از بازداشت توسط پلیس ایتالیا مدعی شد چنین رفتار‌هایی با کودکان در چین عادی محسوب می‌شود. او گفت که از چوب برای جلب توجه کودکان به آموزش ارائه شده در مهد کودک استفاده می‌کرده است.
 
خانم ژنگ و خانم هونگ در یک مهد کودک در شهر پراتو که توسط انجمن فرهنگی مارکو پولو تاسیس شده بود کار می‌کردند. این دو زن در تاریخ ۳۱ ژانویه توسط پلیس دستگیر شدند. تحقیقات پلیس از یک مربی دیگر این مهد کودک که هویتش اعلام نشده در حال انجام است، اما هنوز این فرد بازداشت نشده است. همه قربانیان که بیشتر از ده‌ها نفر هستند اصالت چینی دارند.
 
کودک آزاری و سوء استفاده این مربیان هنگامی فاش شد که یکی از مربیان این مهد کودک یکی از والدین کودکان را در جریان این وقایع قرار داد. پلیس پس از انجام تحقیقات اولیه در ماه دسامبر اقدام به نصب دوربین‌های مدار بسته مخفی در داخل سه کلاس این مهد کودک کرد. هنوز مشخص نیست که آیا مریبان یا قربانیان ملیتی ایتالیایی دارند.
گفتنی است؛ تحقیقات پلیس ایتالیا در این مورد ادامه دارد.
منبع: مجله دوستان