تاریخ : 19:40 - 1398/01/11
کد خبر : 72734
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

نیروی دریایی تخلیه روستاهای خوزستان را آغاز کرد+عکس

اعزام ۵۰ شناور به مناطق سیل زده؛

نیروی دریایی تخلیه روستاهای خوزستان را آغاز کرد+عکس

معاون هماهنگ کننده منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه کار تخلیه روستاهای خوزستان توسط نیروی دریایی سپاه در حال انجام است،‌گفت:تا کنون ۵۰ شناور به مرکز و سایر مناطق سیل زده استان منتقل شده است.

کارگر آنلاین : ناوسالاریکم محمدشریف شیرعلی معاون هماهنگ کننده منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) نیروی دریایی سپاه در گفتگو خبرگزاری فارس، با اشاره به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در استان خوزستان و وقوع سیل در برخی از نقاط این استان، اظهار داشت: منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) با دستور دریادار تنگسیری فرمانده  نیروی دریایی سپاه ماموریت یافت تا در انتقال مردم در مناطق سیل زده اقدام کند و تا کنون ۵۰ شناور به مرکز و سایر مناطق سیل زده استان منتقل شده است.
 
 
وی با بیان اینکه ساکنین چندین روستا در شهرهای الهایی، هویزه و سوسنگرد توسط شناورهای نیروی دریایی سپاه به مناطق امن تخلیه شده اند، افزود: ۱۰۰ نفر از کارکنان منطقه سوم دریایی نیز تا کنون به مناطق سیل زده برای انتقال مردم به نقاط امن اعزام شده اند و در کنار آنها علاوه بر شناورها، ۱۸ تریلی نیز برای کمک رسانی به مردم در کنار دیگر تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و مهندسی نیز در منطقه حضور دارند.
 
 
ناوسالار شیرعلی گفت: در حال حاضر نیز کار انتقال مردم از مناطقی که در معرض خطر سیل قرار دارند توسط شناورهای منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) در حال انجام است.
 
معاون هماهنگ کننده منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) تصریح کرد: با دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه در حال انتقال شناورهای بیشتری به اهواز هستیم تا روند تخلیه روستاها و مناطقی که در معرض سیل هستند با سرعت بیشتری انجام شود.
 
وی در پایان تاکید کرد: سپاه خود را از مردم می‌داند و خدمت خود به مردم را بعنوان یک وظیفه انجام خواهد داد.