تاریخ : 22:15 - 1398/01/23
کد خبر : 72815
سرویس خبری : حوادث
 

تیراندازی در مجتمع خیابان ظفر تهران + علت

تیر خلاص به سر مرد پولدار در خیابان ظفر تهران / ساعت 10 صبح امروز رخ داد

تیراندازی در مجتمع خیابان ظفر تهران + علت

سرقت مسلحانه از خانه ای در خیابان ظفر منجر به کشته شدن مرد 62 ساله شد.

کارگر آنلاین : ساعت 10 صبح امروز (جمعه) در خیابان ظفر در یک مجتمع مسکونی 5 طبقه دو فرد مسلح به زور وارد یک آپارتمان شدند و بعد از ورود به خانه از صاحبخانه درخواست طلا کردند.
 
طبق تحقیقات پلیس آگاهی تهران سپس زن میانسال از ترس مقداری از طلاهایش را به سارقان می دهد و بعد از دزدیدن طلاها ، مرد 62 ساله ای که همسر این زن بوده است را با شوکر می ترسانند.
 
سارقان بعد از بدست آوردن طلاها اقدام به فرار می کنند، اما درحالی که  مرد 62 ساله آنان را تعقیب می کرد تا بتواند طلاهای دزدیده شده را پس بگیرد که بین طبقه اول و دوم با سارقان درگیر می شود که دزدان طلا با شلیک یک گلوله به سر مرد میانسال او را کشته و پا به فرار می گذارند.
 
تحقیقات پلیس کلانتری 103 گاندی و بازپرس جنایی تهران پس از اعلام کشته شدن این مرد، جهت دستگیری دزدان بی رحم ادامه دارد.
منبع : رکنا 
 
ارسال یک جوابیه به این خبر :
 
ذراین حادثه سارقان ابتدا پس از ورود به عنف به منزل ایشان ،درابتدا باشوکر به مقتول آسیب میزنند که ایشان بیهوش نقش زمین میشود .سپس به همسر ایشان حمله ور میشوند .
 
همسرمقتول از سارقان درخواست میکند به شوهرش کاری نداشته باشند وهرچه لازم دارند بردارند .
 
سارقان پس ازبهوش آمدن مقتول ابتدا با سلاح سرد وی رامضروب میکنند زیرا به همسرشان میگویند باپلیس تماس بگیرد.
 
سارقان دراین لحظه مقتول رلبا خود از آپارتمان خارج کرده و در راه پله به وی شلیک میکنند .مقتول ازمدیران ارشد بیمارستان فیروزگرتهران است که سابقه ای درخشان درمدیریت-حفظ بیت المال-خیری گمنام بوده است .
 
ایشان حتی برای پستهای وزارتی ومعاون وزیری پیشنهاد شده بود لیکن گفته بود ترجیح میدهد درگمنامی کمک حال مردم باشد زیرا در پستهای وزارتی بروکراسی و دیوان سالاری اجازه خدمت راازایشان سلب خواهدکرد .خدایش ایشان را رحمت کند .