تاریخ : 01:08 - 1398/03/16
کد خبر : 73051
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

آغاز ورود صد هزار خودرو به بازار/ هفته آینده منتظر سکته دلالان باشید

ریزش ۲ تا ۳۰ میلیونی قیمت پژو/ پارس اتوماتیک ۱۵۰ میلیون تومان شد

آغاز ورود صد هزار خودرو به بازار/ هفته آینده منتظر سکته دلالان باشید

قیمت پژو پارس اتوماتیک در یک هفته گذشته بیش از ۳۰ میلیون تومان کاهش یافت.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در پی کاهش اعلام ورود بیش از صد هزار دستگاه خودرو به بازار، قیمت انواع خودرو در بازار روندی کاهشی را تجربه کرد. این روند با ریزش قیمت دلار در بازار ارز تشدید شده است.
 
 بر اساس این گزارش قیمت انواع پژو ۴۰۵ و پژو پارس در این مقطع کوتاه زمانی بین ۲ میلیون و پانصد تا ۳۲ میلیون تومان کاهش را تجربه کرده است.
 
 در حالی که پژو ۴۰۵ در هفته گذشته نزدیک به ۸۴ میلیون تومان قیمت خورد، در هفته جاری به نرخ ۸۰ میلیون تا ۸۰ میلیون و پانصد هزار تومان معامله می شود.
 
 قیمت ۴۰۵ دوگانه سوز نیز از ۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.  پژو ۴۰۵ SLX از ۹۰ میلیون تومان به ۸۸ میلیون تومان رسید. در عین حال نرخ پژو پارس کد ۲۹ از ۱۰۴ میلیون به ۱۰۱ میلیون تومان رسیده است.  پژو پارس کد ۳۲ نیز با پذیرش ریزش ۳ میلیونی قیمت به بهایی معادل ۱۰۰ میلیون معامله می‌شود.
 
پژو پارس دوگانه سوز نیز از ۱۳۳ میلیون تومان به محدوده ۱۲۷ میلیونی ورود کرده است.  بر اساس این گزارش پژو پارس LX کد ۱۵ در حال حاضر ۱۲۹ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت این خودرو پیش از این ۱۳۶ میلیون تومان بود.
 
پژو پارس اتوماتیک نیز از ۱۸۲ میلیون تومان به ۱۵۰ تا ۱۵۴ میلیون تومان در حال حاضر رسیده است و فعالان بازار ریزش بیشتر قیمت را محتمل می‌دانند. گفتنی است این قیمت ها از آگهی های متعدد روزهای اخیر استخراج شده است. بدیهی است برخی خودروها با قیمت هایی بالاتر از این به فروش می رسد.