تاریخ : 11:12 - 1398/06/02
کد خبر : 73412
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

کارگران پتروشیمی شازند نگرانِ سیاسی‌کاری در انتصابات هستند

بیم داریم به سرنوشت ایرالکو دچار شویم/

کارگران پتروشیمی شازند نگرانِ سیاسی‌کاری در انتصابات هستند

۳۵۰ کارگر قراردادی پتروشیمی شازند اراک طی بیانیه‌ای نسبت به انتصابات بی‌ضابطه مدیران ابراز نگرانی کرده و از مسئولان استانی و رئیس قوه قضاییه خواستند تا به این مسئله رسیدگی کند.

 
به گزارش کارگر آنلاین ، جمعی از کارگران قراردادی پتروشیمی شازند اراک که تعداد آنها به ۳۵۰ نفر می‌رسد، طی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، فرماندار شهرستان شازند و نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به انتصابات بی‌ضابطه مدیران این شرکت پتروشیمی شدند.
 
کارگران در این بیانیه از تبدیل شدنِ این واحد تولیدی به بنگاه سیاسی و درگیر شدن در بازی‌های سیاسی ابراز نگرانی کردند. چنانکه شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) نیز به همین دلیل دچار مشکلات عدیده مالی شد.
 
آنها در بخشی از این نامه نسبت به انتصاب یک نفر که ۵ شغل دیگر نیز دارد، در سمت هیئت مدیره شرکت نگرانی خود ابراز کرده و خواستار دقت و توجه در انتصابات شدند.
 
گفتنی است که کل کارگران قراردادی پتروشیمی شازند که به صورت قراردادی کار می‌کنند، حدود ۷۰۰ نفر هستند که تعدادی از آنان ذیل یک شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند کار می‌کنند که این بیانیه را خطاب به مسئولان نوشته‌اند.