تاریخ : 11:48 - 1398/06/08
کد خبر : 73481
سرویس خبری : ورزشی
 

همایش مشترک روسای هیات‌ها و انجمن‌های ورزشی کارگران برگزار شد

وضعیت ورزش همگانی کارگران گزارش داده شود؛

همایش مشترک روسای هیات‌ها و انجمن‌های ورزشی کارگران برگزار شد

همایش مشترک روسای هیات‌ها و انجمن‌های ورزشی کارگران با هدف افزایش سطح تعاملات برگزار شد.

به گزارش کارگر آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، همایش مشترک روسای هیات‌ها و انجمن‌های ورزشی کارگران کشور روز سه شنبه ۵ شهریورماه با سخنرانی نوری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان آغاز شد. افشین ملایی سفید دشتی مدیر کل توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان، بهادری مدیر کل ورزش و جوانان استان، ریاحی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد از سخنرانان این همایش بودند. در ادامه جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری ضمن خوشامدگویی به میهمانان و تشکر از میزبانی شایسته خراسان شمالی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته فدراسیون در یک سال اخیر را ارائه نمودند. در پایان مراسم افتتاحیه این همایش با اعطای هدایایی از زحمات و تلاش‌های روسای هیات‌ها و انجمن‌های ورزشی کارگران تقدیر به عمل آمد.
 
در برنامه عصر روز سه شنبه نیز جلسه‌ای پیرامون برگزاری مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها در یونان و رویدادهای ورزشی پیش رو، راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری هیات‌ها، بارگذاری اخبار ورزشی هیات‌های ورزش کارگری در وب سایت فدراسیون، ساختار هیات‌های ورزشی، آئین نامه مالی و اعتباری، شناسه و کد اقتصادی، نحوه پذیرش میزبانی و ارسال دستورالعمل مسابقات، ساختار انجمن‌ها در استان‌ها و نحوه انتصاب و انتخاب آنان برگزار شد. آموزش نحوه برگزاری مجامع عمومی و انتخاباتی هیات‌ها و نحوه عضویت  و ثبت نام ورزشکاران در سامانه ورزش کارگری و جلسه پرسش و پاسخ از برنامه‌های دومین و آخرین روز این همایش بود. در پایان گواهی شرکت در دوره به روسای هیات‌ها و انجمن‌های حاضر در این همایش اعطا گردید.
 
به گزارش کارگر آنلاین، در کنار این برنامه های هنوز اطلاعات دقیقی از موضوع ورزش کارگران در کشور و وضعیت ورزش همگانی کارگران موجود نیست!