تاریخ : 21:09 - 1398/06/21
کد خبر : 73602
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبر های خوب برای بازگشت کارگران اخراجی کارخانه ها اعلام رسمی شد

به دنبال برگشت کارگران اخراجی کارخانه کیوان هستیم

خبر های خوب برای بازگشت کارگران اخراجی کارخانه ها اعلام رسمی شد

بهزادی‌شریف اظهار کرد: جلسه‌ بررسی مشکلات کارخانه کیوان نیز تشکیل و امروز کارخانه با دوخط تولیدی در حال فعالیت است مصوباتی برای حل مشکلات کارخانه کیوان و برگشتن کارگران اخراجی به کار صادر و به وزارت صمت ارسال شده است.

به گزارش کارگر آنلاین ، معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تاکنون بیش از 70 واحد تولیدی غیرفعال در همدان بازدید و اقداماتی در راستای رفع موانع تولید صورت گرفته است.حمید بهزادی‌شریف امروز با بیان اینکه با محوریت معاون اقتصادی استانداری همدان واحدهای راکد و غیرفعال تمام شهرستان‌های استان همدان بازدید شده است اظهار کرد: قبل از بازدید مشکلات واحدهای تولیدی غیرفعال احصاء می‌شود و مدیران مرتبط برای این حل مشکلات در محل واحد حضور می‌یابند.
 
وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی برای بررسی مشکلات واحدهای غیر فعال برگزار می‌شود افزود: مصوبات رفع موانع این واحدها در ستاد تسهیل مطرح و ابلاغ می‌شود.
 
معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه چند هفته بعد از ابلاغ جلساتی در راستای پیگیری مصوبات برگزار می‌شود تصریح کرد: تاکنون برای چهار شهرستان جلسات پیگیری تشکیل شده است.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های بازدید از واحدهای غیرفعال به صورت ثابت دوشنبه هر هفته انجام می‌شود  تأکید کرد: چندین واحد تولیدی راکد بعد از بررسی مشکلات احیا و تعدادی از واحدها که قابلیت احیا نداشتند به سرمایه‌گذار جدید واگذار شدند.
 
 
بهزادی‌شریف با بیان اینکه برخی از واحدها با کمبود نقدینگی مواجهند و  برخی دیگر مشکلات داخلی بین سرمایه‌گذاران دارند ادامه داد: واحدهایی که مشکلاتی در ادارات و یا بانک‌های عامل دارند در مسیر پیگیری قرار می‌گیرند.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 70 واحد غیرفعال بازدید شده است اظهار کرد: جلسه‌  بررسی مشکلات کارخانه کیوان نیز تشکیل و امروز کارخانه با دوخط تولیدی در حال فعالیت است.
 
 معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بیان کرد: مصوباتی برای حل مشکلات کارخانه کیوان و برگشتن کارگران اخراجی  به کار صادر و به وزارت صمت ارسال شده است.
منبع : برنا