تاریخ : 12:48 - 1398/07/12
کد خبر : 73913
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

بکارگیری حداکثر ظرفیت پلیس دهلران در اربعین

در گفتگو با کارگر آنلاین اعلام شد ؛

بکارگیری حداکثر ظرفیت پلیس دهلران در اربعین

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت : از حداکثر توان نیروی انسانی و تجهیزاتی، جهت برقراری تامین امنیت در محورهای تردد زائران در ایام اربعین استفاده‌ می کنیم.

سرهنگ "منوچهر مکی" در گفت و گو با خبرنگار کارگر آنلاین در ایلام ،  از آمادگی پلیس دهلران اطلاع داد و اظهار داشت: با توجه به ورود و خروج حجم عظیمی از زائران  در ایام اربعین حسینی از مرزها،  امنیت زائران از ابتدایی ترین نقطه ورودی به استان بخصوص شهرستان دهلران تا ابتدای حوزه شهرستان مهران با حداکثر توان نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی تامین خواهیم کرد.
 
او در مورد تردد زائران نیز اضافه کرد: در مسیر تردد زائران به طول 180 کیلومتر با استقرار 12 گشت و ایستگاه سیار پلیس ، پوشش امنیتی و انتظامی مطلوبی در همه محورهای شهرستان ایجاد می کنیم.
 
سرهنگ مکی نسبت به ضرورت برقراری نظم خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت بسیار مهم اربعین حسینی و ضرورت برقراری نظم و امنیت در این حوزه و افزایش احساس امنیت، با برنامه ریزی و آموزشی ماموریت امنیت اربعین به کلیه کارکنان ابلاغ و آمادگی ۱۰۰ درصد دارند.
 
او در پایان افزود :  از زائران و شهروندان انتظار داریم هر گونه موارد مشکوک و یا نیاز پلیسی را با مراجعه به اولین مقر انتظامی یا تماس با 110 اطلاع رسانی کنند.
 
گفتگو  از : علی اکبر رضایی