تاریخ : 11:26 - 1398/07/13
کد خبر : 73926
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

آخرین وضعیت مرز مهران توسط فرماندار این شهر اعلام شد

در گفتکو با پایگاه خبری کارگر آنلاین ؛

آخرین وضعیت مرز مهران توسط فرماندار این شهر اعلام شد

کارگر آنلاین : فرماندار مهران گفت : با توجه به سوابق سالهای اخیر از برگزاری اربعین ،مرز مهران را می توان یکی از امن‌ترین و نزدیک‌ترین مرزهای کشور دانست.

به گزارش کارگر آنلاین اسدقاسمی،فرماندار مهران در گفتگو با خبرنگار کارگر آنلاین در ایلام با اشاره به امنیت تردد زوار در مرز مهران و پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: تردد زائران در مرز مهران در کمال امنیت و آرامش برقرار است و زائران عتبات عالیات بدون هیچگونه معطلی عازم اماکن زیارتی هستند.
 
وی در ادامه افزود : روز به روز روند تردد زائران از مرز بین المللی مهران افزایش می‌یابد به نحوی‌که پیش بینی می‌شود در روزهای آینده این آمار به هزاران نفر برسد و در نهایت حماسه‌ای میلیونی رقم می‌خورد.
 
قاسمی، در پایان اشاره ای به تلاش مسئولین برای برگزاری اربعین داشت و افزود :تمام توان و انرژی خود را بکار گرفته‌ایم تا حماسه اربعین به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد بدینوسیله از تمامی دست اندرکاران، همراهان و اعضای خدوم و پر تلاش ستاد اربعین تشکر میکنم.
 
۲۷ مهرماه امسال روز اربعین حسینی است و کشور ایران مانند سالهای گذشته در حال آماده سازی خود برای این پیاده روی عظیم است که مرزهای مهران ، شلمچه، چذابه و خسروی تنها مرزهای باز ایران به عراق هستند. 
 
گفتنی است با توجه به نزدیک بودن و امنیت بیشتر مسیر مهران به کربلا احتمال افزایش زوار در این مسیر بیشتر است.
 
گفتگو از:علی اکبر رضایی