تاریخ : 10:49 - 1398/07/15
کد خبر : 73953
سرویس خبری : حوادث
 

جزییات بمب گذاری در دانشگاه آزاد واحد تهران اعلام شد

جزییات بمب گذاری در دانشگاه آزاد واحد تهران اعلام شد

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه بمبگذاری در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد کذب است، گفت: در حال حاضر دانشجویان به کلاس‌های خود بازگشته‌اند.

ماجرای بمب‌گذاری در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران از سوی مدیر روابط عمومی تکذیب شد و فردی که این شایعه را به پا کرده است تحت شناسایی قرار گرفت.
   
به گزارش کارگر آنلاین ، رضا همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد درباره خبرهای مربوط به بمب گذاری در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران، گفت: حوالی ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه امروز فردی ناشناس با مرکز فوریت های ۱۱۰ تماس گرفت و ادعا کرد که در مجتمع آموزشی دندانپزشکی آزاد تهران واقع در خیابان پاسداران بمبگذاری شده است.
 
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد افزود: نیروی انتظامی با همکاری حراست دانشگاه بلافاصله در محل حاضر شدند و دانشکده تخلیه و چک و خنثی صورت گرفت.
 
وی با تاکید بر اینکه هیچ موردی دال بر بمب گذاری کشف نشد و این خبر تنها شایعه بود، ادامه داد: در حال حاضر نیروی انتظامی محل را ترک کرده است و دانشجویان به کلاس های خود بازگشته اند.
 
همدانچی عنوان کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی پیگیر تماس تلفنی فرد ناشناس است.
 
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران است، خاطرنشان کرد: از ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی تشکر می کنیم که در سریع ترین وقت ممکن در دانشکده حضور پیدا کردند. منبع: مهر