تاریخ : 10:53 - 1398/07/26
کد خبر : 74060
سرویس خبری : حوادث
 

لحظاتی پیش آزارگر جنجالی زنان جنوب شهر تهران بازداشت شد

لحظاتی پیش آزارگر جنجالی زنان جنوب شهر تهران بازداشت شد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از بازداشت مرد شیطان‌صفتی خبر داد که زنان جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

به گزارش کارگر آنلاین ،  مدتی قبل پرونده‌های مشابهی مبنی بر آزار و اذیت تعدادی از بانوان جوان توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری برای رسیدگی تخصصی از دادسرا به پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.
 
شاکیان پس از مراجعه به پلیس امنیت عمومی، در اظهارهای مشابهی به ماموران گفتند که برای رفتن به منزل در شهرک ولیعصر، یافت‌آباد، قلعه‌مرغی، ابوذر و سایر محلات سوار یک دستگاه خودروی سواری شده‌ که راننده آن (مردی حدوداً 30 ساله) پس از طی مسافتی از میانه راه به سمت جنوب تهران تغییر مسیر داده و به زور و تهدید با سلاح سرد آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.
 
شاکیان این پرونده‌ها عنوان داشتند به دلیل قفل بودن درهای خودرو و بالا بودن شیشه‌ها قادر به متواری شدن از دست راننده نبودند و راننده پس از آزار و اذیت، آنها را در کنار اتوبانهای جنوب تهران رها کرده بود.
 
یکی از شاکیان موفق به برداشت شماره پلاک خودروی مذکور شده و شماره پلاک را در اختیار پلیس قرار داد که بلافاصله هویت راننده و مالک خودرو شناسایی و تصویری از وی در اختیار شاکیان قرار داده شد که همگی تصویر وی را شناسایی کردند.
 
ماموران در تحقیقات و پایش اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم و خودروی سواری وی شدند.
 
سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم با هماهنگی‌های قضایی روز گذشته (بیست و چهارم مهر ماه) در محدوده شهرک ولیعصر (عج) در حالیکه سوار بر خودرواش بود، دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شد.
 
وی با اشاره با اینکه متهم پس از مواجهه حضوری با شکات چاره‌ای جز به اعتراف نداشت و به جرمهای ارتکابی‌اش اعتراف کرد، متذکر شد: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی با دستور مقام قضایی با صدور قرار وثیقه روانه زندان شد.
 
منبع: تسنیم