تاریخ : 22:52 - 1398/08/19
کد خبر : 74259
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

تحول در تولیدات شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا آغاز شد

در بازدید مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا مطرح شد؛

تحول در تولیدات شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا آغاز شد

سید جواد سلیمانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، به همراه تیم مدیریتی این شرکت، در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از غرفه شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، بازدید کرد.

 
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، سید جواد سلیمانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، به همراه تیم مدیریتی این شرکت، در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از غرفه شرکت قالب های صنعتی سایپا بازدید کرد .
 
در این بازدید مجید رمضانی مدیرعامل شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، محصولات عرضه شده در غرفه نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو را شامل قالبهای سنگین فلزی و ابزارهای کنترلی بدنه خودرو دانست و درباره آخرین پیشرفت پروژه های در دست انجام در این شرکت به ویژه در مورد پروژه های طراحی و ساخت قالبهای رهام ، SP100 HB توضیحاتی ارائه کرد.
 
وی درباره پروژه های موفق این شرکت گفت: شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا موفق به پیشبرد طراحی و ساخت قالب های پروژه رهام (SP100) به تعداد 104 قطعه در 260 مرحله قالب با تناژ حدود 480 تن قالب و پیشرفت 99 درصدی پروژه شده است.
 
وی با بیان این که پروژه SP100-HB شامل 66 قطعه و 182 مرحله قالب و وزن 1245 تن و با پیشرفت 80 درصد در حال ساخت است اذعان کرد: شرکت قالب های صنعتی سایپا تنها سازنده ماشین های CNC دروازه ای در کشور بوده و هم اکنون در حال مذاکره با شرکتهای مختلف خارج از گروه سایپا جهت ساخت و فروش تعدادی از ماشین های عنوان شده است.
 
 رمضانی، با اشاره به این که ماشین های CNC  علاوه بر صدور به کشورهای مختلف ،  به شرکت های سایپا و سایر شرکتهای معتبر داخلی عرضه می شود یادآور شد: قراردادهای داخلی و خارجی برای ساخت ماشین های مورد نظر، درحال انعقاد بوده که  شرکت قالب های بزرگ صنعتی، برنامه ساخت این ماشین هارا در الویت برنامه خود قرارداده است.
 
در این بازید سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت شرکت قالب های بزرگ صنعتی در حوزه های مختلف تاکید و راهکارهایی جهت توسعه بازار فروش محصولات حوزه ماشین سازی شرکت قالب های بزرگ صنعتی ارائه  کرد.
 
به گفته مدیر عامل شرکت خودرو سازی سایپا،  پتانسل بسیار بالایی در شرکت قالبهای بزرگ صنعتی  وجود داشته و  قابلیت توسعه و افزایش حجم تولیدات و سفارشات انواع پروژه ها را داراست بنابراین باید این پتانسیل در اختیار  و هم سو با صنعت کشور قرار گیرد.