تاریخ : 23:28 - 1398/08/26
کد خبر : 74338
سرویس خبری : حوادث
 

یک مامور ناجا در اعتشاشات بنزین به شهادت رسید +گزارش پلیس

یک مامور ناجا در اعتشاشات بنزین به شهادت رسید +گزارش پلیس

حوادث کارگر آنلاین : ناآرامی های دیروز در کرمانشاه موجب شهادت یکی از ماموران کلانتری این استان شد.

به گزارش کارگر آنلاین ، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری 24 الهیه در درگیری با اراذل و اوباش و اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: در جریان ناآرامی های روز گذشته(شنبه) در کرمانشاه، عده‌ای از اغتشاشگران که مسلح نیز بودند به سمت کلانتری 24 الهیه هجوم برده و قصد تصرف این کلانتری را داشتند.
 
وی افزود: شهید جواهری نیز برای حفظ مقر پلیس به دفاع در برابر مهاجمان پرداخت، اما ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
 
جاویدان ادامه داد: این همکار وظیفه شناس بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافت، اما حوالی ساعت 2 بامداد امروز (یکشنبه، 26 آبان) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تسلیت شهادت این مامور پلیس به خانواده و همکارانش، اظهار داشت: ماموران پلیس برای تامین امنیت جامعه و مردم حتی از جان خود نیز دریغ نکرده و با همه وجود در راه آرمانهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند.
 
وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.
 
مراسم تشییع پیکر شهید ایرج جواهری، فردا(دوشنبه) ساعت 10 از مقابل مسجد جامع به سمت میدان آزادی برگزار می شود.
 
منبع:پایگاه خبری پلیس