تاریخ : 10:52 - 1398/08/30
کد خبر : 74391
سرویس خبری : فرهنگی
 

 بهائیت جریان خشونت گراست

دبیر همایش سراسری بهائیت؛

بهائیت جریان خشونت گراست

تبریز- دبیر همایش سراسری بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و فرقه‌ای گفت : طبق اسناد موجود، بهائیت جریان خشونت آمیز است که در آن چیزی به جز آدمکشی، قتل و جنایت علیه بشریت دیده نمی‌شود.

به گزارش کارگر آنلاین دبیر همایش سراسری بهائیت بعد از ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران، با تأکید بر اینکه فرقه بهائیت، یک بنیاد سیاسی است که پشتوانه فکری ندارد ادامه داد : این همایش با حضور هفت کشور دنیا در شیراز نیز برگزار خواهد شد که به مناسبت ۲۰۰ امین سالگرد میرزا علی محمد شیرازی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا روزبهانی از فراخوان مقالات برای برپایی این همایش و مشارکت اقشار مختلف جهانی و مدیران ارشد فرهنگی خبر داده و افزود : در راستای فراگیر ساختن این همایش، سعی بر این داشته‌ایم تا از استان‌هایی که در فرقه فعال بوده‌اند بهره بگیریم .
 
روزبهانی خاطر نشان کرد : استان خراسان، اصفهان و بوشهر نیز در زمره این استان‌ها هستند.
 
وی از آمادگی در راستای بالا بردن اطلاعات و نشر آگاهی برای مردم خبر داده و افزود : هدف این است که بخشی از جامعه را فعال کنیم تا با مقاله نویسی، ما را در این راه یاری کنند.
 
روزبهانی افزود :  تا کنون بیش از ۴۰ عنوان مقاله به این همایش ارسال شده است اما بر اساس آمار موجود، به طور یقین نمی‌توان اعلام کرد که کدام مقاله‌ها دارای ارزش بوده چرا که تا  پانزدهم بهمن ماه سال جاری، فرصت بیشتری پیش رو است .
 
وی گفت : برنامه‌های بسیاری در مقابله با بهائیت داریم که حتی می‌توان گفت بخش‌هایی از نهادهایی که هیچ‌گونه ربطی به این فرقه ندارند نیز وارد فعالیت شده و علیه این فرقه کار می‌کنند.
 
روزبهانی خاطرنشان کرد : سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات بسیار ارزشمندی در این راستا انجام داده است چنانچه در تربیت نیرو در چندین سطح در شهرهای قم و اصفهان انجام گرفته و حتی در تربیت استاد در مجامع عمومی نیز فعالیت‌هایی انجام داده است .
 
وی هدف از این همایش را آشنایی افراد با بهائیت و کمک گرفتن از افراد فرهیخته در این راستا معرفی  کرده و ادامه داد : کالت‌ها را می‌توان جزو نهادهای ضد اجتماعی، گروه‌هایی شبیه به مافیا، فحشا و مواد مخدر دانست که برای اغفال جامعه شکل گرفته‌اند.
 
روزبهانی در پایان افزود : در آموزه‌های باب چیزی به جز داعش به چشم نمی‌خورد؛ بهائیت جریان خشونت طلبی است که به هیچ عنوان برای صلح به وجود نیامده است.