تاریخ : 16:49 - 1398/09/04
کد خبر : 74456
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبر خوش برای معلمان/افزایش حقوق ابلاغ شد

حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی چقدر افزایش می‌یابد؟

خبر خوش برای معلمان/افزایش حقوق ابلاغ شد

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه ۷۲۰ هزار نفر مشمول رتبه‌بندی معلمان می‌شوند، میزان افزایش حقوق معلمان با اجرای این طرح را اعلام کرد.

کارگر آنلاین : محسن حاجی‌میرزایی، درباره آغاز اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: رتبه‌بندی معلمان شب گذشته در هیئت وزیران به تصویب نهایی رسید و مقدمات اجرایی آن از هفته آینده آغاز می‌شود، در این رابطه باید شیوه‌نامه‌ای تدوین شود که نحوه تخصیص معلمان در رتبه‌ها را تعیین کند، این شیوه‌نامه آماده  و به استان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.
 
حقوق معلمان به طور متوسط 420 هزار تومان افزایش می‌یابد
 
وی درباره افزایش حقوق معلمان در طرح رتبه‌بندی گفت: افرادی که در رتبه اول  قرار می‌گیرند بین 200 تا 300 هزار تومان افزایش حقوق خواهند داشت و به تناسب  سابقه و تجربه، حقوق افزایش می‌یابد به طور متوسط افزایش دریافتی معلمان با اجرای این طرح حدود 420 هزار تومان است.
 
وزیر آموزش‌وپرورش متذکر شد: براساس مصوبه هیئت وزیران، زمان اعمال این افزایش اول مهر ماه 98 است و تمام افرادی که از مهر ماه با ما همکاری کردند جزو طرح رتبه‌بندی محسوب می‌شوند، پس از آنکه هیئت‌های ممیزه افراد را در رتبه‌‌ها تقسیم کردند، معوقات مربوط به رتبه‌بندی پرداخت می‌شود و ممکن است چند هفته‌ای برای ثبت‌نام و بررسی رتبه‌ افراد طول بکشد.