تاریخ : 19:49 - 1398/09/17
کد خبر : 74652
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

پول کارگران در جیب ویلموتس/آقای وزیر زیر بار پرداخت نروید

قاضی پور:

پول کارگران در جیب ویلموتس/آقای وزیر زیر بار پرداخت نروید

عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه می خواهند پول کارگران را به ویلموتس بدهند، گفت: آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور باید پاسخگو باشد و اگر شریعتمداری زیر بار این اقدام برود حتما در مجلس استیضاح می شود.

به گزارش کارگر آنلاین ، نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به فسخ قرارداد ایران با ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران، خطاب به رئیس جمهور و وزیر تعاون گفت: چرا می خواهید پول کارگران بدبخت را به این فرد که فسخ قرارداد شده پرداخت کنید.
 
وی تاکید کرد: ما بعنوان عضو فراکسیون کارگری مجلس اعلام می کنیم آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای رضوانی فر بدانند که کارگران عزیز با 2 وضعیت اسفبار معیشت و درمان مواجه هستند.
 
عضو فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: در این مقطع که دولت بدهی زیادی به سازمان تامین اجتماعی دارد، آیا پول مربی فسخ قرارداد شده را باید از پول کارگران و شرکتهای زیر مجموعه شستا پرداخت کنید؟.
 
قاضی پور گفت: کارگران هم خدایی دارند و شما هم در این دنیا دچار عذاب می شوید و هم در آن دنیا.
 
وی خطاب به روحانی و شریعتمداری تاکید کرد: پول مظلومین ستمدیده را به آتش نکشید.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون کارگری گفت: آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور باید پاسخگو باشد و اگر شریعتمداری زیر بار این اقدام برود حتما در مجلس استیضاح می شود. 
 
قرارداد قطعی شخص مارک ویلموتس برای یک سال، ۲ میلیون یورو بوده است که با احتساب هزینه قرارداد دستیارانش کل مبلغ قرارداد کمتر از ۳ میلیون یورو بوده است.