تاریخ : 09:56 - 1398/09/24
کد خبر : 74877
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

ادامه ثبت نام مسکن ملی در روز دوم / دو استان دیگر در استانه تکمیل ظرفیت

گزارش:

ادامه ثبت نام مسکن ملی در روز دوم / دو استان دیگر در استانه تکمیل ظرفیت

ثبت نام شش استان از دیروز آغاز شده که ظرفیت دو استان دیروز تکمیل شد و در دو استان دیگر تنها یک شهر برای نام‌نویسی باقی مانده است.

به گزارش کارگر آنلاین ، در روز دوم ثبت نام مسکن ملی در شش استان اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان ظرفیت ثبت نام برای دو استان به طور کامل پر شده است و دو استان دیگر در آستانه تکمیل ظرفیت هستند.
 


از ساعت ۱۰ روز گذشته، ثبت نام مسکن ملی برای شهرهای شش استان اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان براساس ظرفیت های مشخص شده از ساعت ۱۰ امروز آغاز شده و ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۵ آذر ماه ادامه دارد.
 


در پنج ساعت اول، ظرفیت ثبت نام در دو استان لرستان و زنجان پر شد و در حالا در آغاز روز دوم نام‌نویسی در استان گیلان تنها شهرستان لوشان و در استان هرمزگان تنها شهر هشتبندی دارای ظرفیت است.
 


سه شهر بهشهر، جویبار و کوهی خیل در استان مازندران نیز قابلیت نام‌نویسی برای متقاضیان وجود دارد.
 


از استان اصفهان ۵۴ شهر در طرح مسکن ملی شرکت کرده‌اند که در روز اول ظرفیت ۴۶ شهر تکمیل شده است، به عبارتی هشت شهر جندق، فرخی، لای‌بید، تودشک، خالد آباد، خور، سده لنجان و کمه دارای ظرفیت هستند و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این شهرها اقدام کنند.
 


این دور، پنجمین گروه از ثبت نام استانی است که استان زنجان با ۱۴ شهر، گیلان با ۹ شهر، لرستان با هشت شهر، هرمزگان با ۱۳ شهر، اصفهان با ۵۴ شهر و استان مازندران با ۲۴ شهر شرکت کرده‌اند.منبع/تجارت نیوز