تاریخ : 17:34 - 1398/09/24
کد خبر : 74889
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

 ارزانی دلار در روز گرانی طلا / بورس همچنان صعودی / نوسان محدود در بازار خودرو

گزارش:

ارزانی دلار در روز گرانی طلا / بورس همچنان صعودی / نوسان محدود در بازار خودرو

در روزی که قیمت دلار اندکی کاهش یافت، قیمت طلا گران شد و در همین روز شاخص بازار سهام هم روند صعودی خود را حفظ کرد.

به گزارش کارگر آنلاین ، قیمت دلار در بازار امروز ۲۴ آذر ماه امسال تا ساعت ۱۵ با ۱٫۱ درصد کاهش، ۱۲ هزار و ۵۵۶ تومان اعلام شده است.
 


اما قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۴ آذر ماه تا ساعت ۱۵ با سه هزار و ۵۰۰  تومان افزایش به ۴۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.
 


قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۴ آذر ماه تا ساعت ۱۵ با ۲۵ هزار تومان افزایش به سه میلیون و ۳۴۶ هزار تومان رسیده است.
 


 

اما امروز بازار سهام هم وضعیتی مشابه بازار طلا داشت و یک روند صعودی را پشت سر گذاشت.


شاخص بازار سهام یک روند صعودی را در امروز پشت سر گذاشت.
 


در دیگر بازار یعنی خودرو هم امروز نوسان اندکی قابل مشاهده بود. در امروز بیشترین نوسان را پژو ۲۰۷ با گرانی چهار میلیون تومانی داشت. در کاهش قیمت‌ها هم بیشترین کاهش مربوط به سمند و پژو پارس دو گانه سوز است که نسبت به دیروز دو میلیون تومان ارزان شد.




از جمله اخبار مهم امروز بررسی رکوردزنی قیمت لیر در بحران ارزی هفته گذشته، واکنش به سورپرایز جهرمی، ادامه ثبت نام مسکن ملی در روز دوم و مداخله ۲۸۴ میلیارد دلاری روسای بانک مرکزی در بازار بوده است.
 


همچنین امروز رئیس کل بانک مرکزی گفت: علیرغم نوسانات اخیر در بازار ارز و سایر بازارها تلاش می‌کنیم با تداوم آرامش و تعادل بازار ارز در سایر بازارها نیز آرامش برقرار و روند کاهنده نرخ تورم را ادامه دهیم.منبع/تجارت نیوز