تاریخ : 23:26 - 1398/10/23
کد خبر : 76117
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

 رژیم غذایی عجیب رونالدو لو رفت+ عکس و جزئیات

رژیم غذایی عجیب رونالدو لو رفت+ عکس و جزئیات

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به سالهای پایانی دوران فوتبالش نزدیک می شود اما درون و بیرون از زمین آماده تر از همیشه به نظر می رسد.

به گزارش کارگرآنلاین، رونالدو می خواهد که با وجود بالا رفتن سنش همچنان مهره مهمی در ترکیب رئال مادرید بماند. رونالدو در تابستان 2018 و قراردادی چهار ساله با قیمت 117 میلیون  یورو از یوونتوس به  رئال مادرید  پیوست. این مهاجم 34 ساله فصل گذشته در 47 بازی در یوونتوس 31 گل به ثمر رساند. مهاجم پرتغالی امسال نیز در 23 بازی 16 گل زده و در شش  بازی  آخرش گلزنی کرده است.

رونالدو برای این که آمادگی خود را حفظ کند به تمامی جزئیات توجه دارد که یکی از نکات مهم در مورد او مربوط به  رژیم غذایی  اوست چرا که کریستیانو یکی از منظم ترین  سبک زندگی  ها را در میان ورزشکاران دارد. رونالدو ممکن است که در رژیم غذایی خود شش وعده داشته باشد که ماهی بخش مهم از رژیم او را تشکیل می دهد. ماهی تون بخشی از غذاهای محبوب او هستند. او، مرغ را به علت پروتئین بالای خود و چربی پایین آن غذای مفیدی می داند. رونالدو برای صبحانه، ماست کم چرب، پنیر و ژامبون مصرف می کند.  ستاره پرتغالی در طول روز نیز توست آووکادو به عنوان میان وعده سرو می کند.