تاریخ : 15:23 - 1398/10/24
کد خبر : 76149
سرویس خبری : حوادث
 

اقدام غیراخلاقی راننده زن در پارکینگ خودرو!

اقدام غیراخلاقی راننده زن در پارکینگ خودرو!

اقدام غیراخلاقی راننده زن چینی برای خارج کردن خودروی خود ار پارکینگ به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش کارگرآنلاین، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام غیراخلاقی یک راننده زن چینی را در یکی از پارکینگ‌های عمومی این کشور به تصویر می‌کشد. این زن که قصد خارج کردن خودروی خود از محل پارک شده را داشت با وارد کردن خسارت به یک خودروی دیگر از پارکینگ خارج شد.  

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته پارکینگ تهیه شده است اقدام غیراخلاقی "یانگ" را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این زن در تلاش برای خارج کردن خودروی خود از محلی که آن را پارک کرده است نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که یانگ بیش از ده‌ها بار به عقب و جلو حرکت کرده و در هر حرکت رو به جلو یک ضربه به خودروی پارک شده در مقابل خودروی خود وارد می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد که یانگ مجموعا ۱۱ بار با خودروی شاسی بلند خود به خودرویی که در مقابل محل پارک او پارک بوده وارد می‌کند. پس از هر بار ضربه‌ای که این زن با خودروی خود به خودروی مقابل وارد می‌کند، این خودرو مقداری به جلو حرکت کرده و سرانجام یانگ موفق به خروج از پارکینگ می‌شود.

پس از اعلام شکایت راننده خودروی آسیب دیده از صاحب پارکینگ و بررسی دوربین مدار بسته یانگ مجبور شد خود را به پلیس معرفی کند. او به پلیس گفت که حدود ۱۰ دقیقه منتظر صاحب خودرو ماند، اما به دلیل نداشتن وقت مجبور به این کار شد. پلیس ضمن اشاره به غیرقانونی بودن پارک خودرو‌ها در لاین وسط پارکینگ به یانگ اعلام کرد که با اتهاماتی روبرو است.

گفتنی است؛ در این حادثه که شنبه شب و در یکی از پارکینگ‌های منطقه "ژیجیانگ" چین رخ داد یانگ با اتهاماتی روبرو است که باید در دادگاه مورد محاکمه قرار گیرد.