تاریخ : 18:12 - 1398/10/24
کد خبر : 76176
سرویس خبری : سیاسی
 

خواب زدگی علی مطهری در سال 97/ حالا  فتنه را تحویل بگیرید+عکس

خواب زدگی علی مطهری در سال 97/ حالا فتنه را تحویل بگیرید+عکس

کارگر آنلاین:در دی ماه سال 97، علی مطهری درباره فتنه 98 به نوعی اظهار بی اطلاعی کرده و زیرکانه وانمود کرده است، کسانی می خواهند فتنه 98 را به وجود بیاورند که امروز سیگنال های آن را به خورد جامعه می دهند.

به گزارش کارگر آنلاین، در دی ماه سال 97، علی مطهری درباره فتنه 98 به نوعی اظهار بی اطلاعی کرده و زیرکانه وانمود کرده است، کسانی می خواهند فتنه 98 را به وجود بیاورند که امروز سیگنال های آن را به خورد جامعه می دهند.

 
 
این نوع نگاه به شرایط و تحولات ناشی از بی اطلاعی و غفلت کارگزار در جمهوری اسلامی از حوادث و واقعیت های میدانی کشور و به خواب زدگی ناشی از اقدامات دشمن است و به نوعی کارگزار مطلع از اجرای سناریو در سال 98 است اما آدرس های غلط می دهد یا خودش بخشی از پازل اجرای سناریو خواهد بود.
 
با توجه به جایگاه خانوادگی علی مطهری و موقعیت قانونی وی، پاسخ با این مضمون که 98 وجود ندارد یا آدرس غلط دهد، مورد پذیرش جامعه نخبگانی و عمومی کشور نخواهد بود.
 
یک کارگزار باید بداند که در صورت غفلت وی ممکن است خسارات عدیده ای به کشور وارد شود، لذا به جای طرح مباحث حاشیه ای، می تواند اظهاراتی درباره ایران انقلابی و اهداف آن داشته باشد مبنی بر اینکه به دنبال حفظ و استقلال ایران است و به طبع این روند به مذاق آمریکا خوش نمی آید.