تاریخ : 19:07 - 1398/11/06
کد خبر : 76993
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

همه بازارهای طلا و دلار  صعودی شدند / انواع خودرو در امروز گران‌تر از دیروز

همه بازارهای طلا و دلار صعودی شدند / انواع خودرو در امروز گران‌تر از دیروز

قیمت‌ها در همه بازارها روندی صعودی به خود گرفته‌اند. همزمان با افزایش قیمت دلار و طلا، شاخص بازار سهام نیز روندی صعودی را در امروز ثبت کرد. در بازار خودرو نیز مدل‌های مختلف امروز گران شدند.

به گزارش کارگر آنلاین، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۸ با ۰٫۴ درصد افزایش، ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است.
 
قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز یکشنبه ششم بهمن ماه تا ساعت ۱۸ با ۲۱ هزار تومان افزایش به چهار میلیون و ۹۴۷ هزار تومان رسید.
 
قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار نیز در بازار آزاد امروز یکشنبه ششم بهمن ماه تا ساعت ۱۸ با هزار و ۷۰۰ تومان افزایش به ۵۰۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.
 
اما عملکرد بورس در امروز چطور بود؟
 
اگرچه امروز شاخص کل بازار سهام با ۱۳۱۰ واحد افزایش معادل ۰٫۳۱ درصد به ۴۱۸ هزار و ۳۱۲ واحد رسید، اما شدت افزایش شاخص امروز در مقایسه با روز گذشته افت داشته است. شاخص هم وزن نیز با ۱۷۹۱ واحد افزایش به ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ واحد رسید.
 
 
در بازار خودرو امروز نیز قیمت‌ها صعودی بودند.
 
در روزهای اخیر هرچند تب گرانی بر بازار حاکم بود اما تعدادی از خودروها کاهش قیمت داشتند، اما امروز با گسترده‌تر شدن چتر این نوسان قیمت، هیچ خودرویی کاهش قیمت نداشت.
 
۳۸ خودرو از ۴۴ خودروی مورد بررسی در گزارش‌های روزانه افزایش قیمت یافتند که بیشترین افزایش قیمت‌ها شامل چهار خودروی دناپلاس (تیپ ۲) پنج میلیون تومان، دناپلاس توربو (تیپ ۱) و پژو ۲۰۰۸ چهار میلیون و پژو پارس اتوماتیک (با رینگ) سه میلیون تومان بوده است.
 
 
اعلام دومین عرضه اولیه بورسی در بهمن ماه، خبرهای جدید از عیدی و حقوق کارگران در سال ۹۹، ممنوعیت واردات خودرو و لوازم خانگی در سال آینده، بررسی آخرین  وضعیت چک‌ها در آذر ماه امسال، اعلام زمان فاز دوم ثبت‌نام مسکن ملی، اعلام زمان مشخص شدن نتایج مسکن ملی، بررسی اینکه آیا ویروس کرونا در تجارت ایران و چین تاثیری دارد و هشدار رشد شدید نقدینگی به دنبال عملیات بازار باز از مهمترین اخبار و گزارش‌های امروز بودند.