تاریخ : 21:47 - 1398/11/06
کد خبر : 77002
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

راز مهم نوجوانانی که میلیونر شدند

راز مهم نوجوانانی که میلیونر شدند

راز میلیونر شدن نوجوانان دنیا بسیار جالب و پر از ایده برای نوجوانانی است که به دنبال ثروت مند شدن هستند.

به گزارش کارگرآنلاین، آیا تا به حال شنیده اید که یک نوجوان میلیونر شود ؟ تعداد زیادی از میلیونر ها هستند که حتی هنوز از دبیرستان خود فارغ التحصیل نشده اند . میلیونر های خود ساخته ای که قانون تجارت را بلدند و می‎ دانند از چه راهی می ‎توانند کسب درامد کنند. در این قسمت از بخش موفقیت نمناک به توصیف 12 نوجوان میلیونرو عامل موفقیت ‎شان خواهیم پرداخت .

1. کریستین اُوِن
کریستین در سنین خردسالی، طراحی وب را آموخت و اولین شرکت طراحی خود را در سن 14 سالگی تاسیس کرد. او با دریافت کمترین هزینه به طراحی وب برای مشتریان خود می ‎پرداخت که الگو و الهام بخش او استیو جابز بود.

نتیجه :
به انجام حرفه مورد علاقه خود بپردازید و تا جایی که می‎ توانید به دنبال راهی برای ارائه ارزان تر چیزی باشید که مردم قبلا با قیمت بالا تری آن را تهیه می ‎کردند.

2. امیل موتیکا
امیل در سن 9 سالگی فعالیت خود را در حرفه چمن زنی آغاز کرد. چمن زنی ممکن است برای بسیاری از افراد یک شغل کاملا معمولی به نظر برسد اما امیل از این کار سود قابل توجهی کسب کرد. او زمانی که 13 ساله بود برای خرید یک ماشین چمن زنی 8000 دلار وام گرفت و در سن 18 سالگی شرکت مخصوص فعالیت های چمن زنی خود را تاسیس کرد و تنها در یک تابستان بیش از 100 هزار دلار درآمد کسب کرد و او اکنون یکی از میلیونرهای بزرگ دنیا محسوب می ‎شود.

نتیجه :
درست است که ما باید به انجام حرفه ای که به آن علاقه مند هستیم بپردازیم اما باید توجه کرد که علاقه داشتن، به تنهایی کلید رسیدن به موفقیت نیست و لازم است که در حرفه مورد نظر خود، مهارت لازم را نیز داشته باشیم و آن را به خوبی انجام دهیم.


3. ایوان
ایوان وقتی که 8 ساله بود در یوتیوب کانالی به نام ایوان تیوب ایجاد کرد. اکنون او در کانال یوتیوبش بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد و سالانه 1.3 میلیون دلار از کنال یوتیوب خود درآمد کسب می ‎کند. او در کانال یوتیوب خود به بررسی بازی ها و شخصیت های بازی های کامپیوتری می‎ پردازد.

نتیجه :
به حرفه مورد علاقه خود بپردازید و سعی کنید در آن بهترینِ خودتان باشید و دست از تلاش و پشتکار نکشید.

4. کامرون جانسون
کامرون در دوران دبیرستان خود حدود 400 هزار دلار درآمد داشت. همه چیز از زمانی شروع شد که او برای یکی از جشن های خانوادگی پدر و مادرش ، کارت های دعوت را به سلیقه خود طراحی کرد. مهمان ها از کارت دعوت های او بسیار استقبال کردند و از او خواستند تا برای مهمانی های آن ها نیز کارت دعوت طراحی کند و در قبالش از آن ها دستمزد بگیرد. او در سن 14 سالگی شرکت طراحی کارت دعوت خود را تاسیس کرد و در آن به انجام تبلیغات آنلاین نیز پرداخت و این امر باعث تبدیل شدن او به یک میلیونر در دوران دبیرستانش شد.

نتیجه :
به انجام فعالیت ها و کسب مهارت های جدید بپردازید و از امتحان کردن کارهای جدید خودداری نکنید که شاید بتوانید در انجام آن کارها موفق و به یک ثروتمند تبدیل شوید.


5. آدام هیلدروت
آدام با ایجاد یک شبکه اجتماعی به نام Dubit که از محبوبیت بالایی در کشور انگلستان برخوردار است ، در شانزدهمین سالگرد تولدش میلیونر شد. آدام پس از کسب موفقیت در ایجاد شبکه اجتماعیش، به دنبال تاسیس شرکتی برای محافظت از کودکان در برابر شکارچیان اینترنتی بود. آدام هیلدروت در سال 2004 در لیست 20 نوجوان ثروتمند کشور انگلیس قرار گرفت.

نتیجه :
گاهی بهتر است به دنبال انجام کاری که از محبوبیت بالایی در جامعه برخوردار است باشید. همچنین می‎توانید از پیدا کردن راه حل های مناسب برای برطرف کردن مشکلات عمومی جامعه نیز به موفقیت برسید.


6. موزیا بریج
موزیا در سن 9 سالگی شرکت طراحی کراوات خود را تاسیس کرد و خیلی زود کسب و کارش رونق گرفت و توانست سالانه تا 150 هزار دلار درآمد کسب کند . شرکت او در حال حاضر به طراحی همه نوع لباسی می ‎پردازد و از موفقیت بالایی برخوردار است.

نتیجه :
اگر تصمیم به شروع یک تجارت دارید ، بهتر است به فکر گسترش دادن آن نیز باشید و در این راه از افراد با تجربه مشورت بخواهید.


7. جف، دیو و کاترین
قبل از رونق گرفتن فیسبوک، این سه خواهر رسانه ی اجتماعی خاصی را تاسیس کردند که مبتنی بر فعالیت دانش آموزان در مدارس خودشان بود. ایده راه اندازی این سایت رسانه اجتماعی از زمانی شروع شد که آن ها به شهری جدید نقل مکان کردند و به دنبال پیدا کردن دوستان جدید در محل زندگی و مدرسه خود بودند و البته 6 سال بعد این سایت از بین رفت و فراموش شد اما با این حال آن ها توانستند از وب سایت خود چیزی حدود 100 میلیون دلار سود کسب کنند.

نتیجه :
خلاقیت داشته باشید و برای رفع نیاز های خود دست به انجام کارهای جدید بزنید که شاید موفقیت از آن شما باشد.

8. سنجای و شاواران کوماران
چنانچه در نمناک عنوان شده است سنجای و شاواران به ترتیب در سن 12 و 14 سالگی شرکت بازی سازی خود را تاسیس کردند. آن ها توانستند موفق به کسب درآمد بالایی از طریق شرکت خود شوند و اکنون در همایش ها و کنفرانس های متعددی حضور میابند و درمورد ایده هایشان صحبت می‎ کنند.

نتیجه :
با داشتن خلاقیت و دانستن چیز های مورد علاقه مردم جامعه، می ‎توانید سود زیادی کسب کنید.

9. فرهاد اسیدوالا
فرهاد در سن 16 سالگی شرکت بازاریابی خود را تاسیس کرد و خیلی زود به یکی از کارآفرینان موفق و ثروتمند دنیا تبدیل شد . او موفقیت خود را مدیون تیم کاری شرکتش می ‎داند و می ‎گوید :تیم من، ستون فقرات شرکت من است.

نتیجه :
برای پیشرفت کردن در شغل خود و کسب درآمد زیاد نیاز به همراهی یک تیم کار آزموده دارید.

10. رابرت نای
رابرت پس از انتشار بازی محبوب خود به نام "توپ حبابی" طی دو هفته موفق به کسب 2 میلیون دلار درآمد شد . او در آن زمان فقط 14 سال داشت و امروز، بیش از 16 میلیون نفر از انجام این بازی لذت می ‎برند و رابرت همچنان در حال توسعه بازی های جدید است و بازی های او از محبوب ترین بازی های فروشگاه اینترنتی اپل به حساب می ‎آیند.

نتیجه :
برخی از افراد می ‎توانند به موفقیت یک شبه دست یابند و همچنین چیزی نباید آرزوی شما بماند و به آن نرسید چرا که اگر در زمینه ای خاص از مهارت بالایی برخوردار باشید، ممکن است این اتفاق برایتان بیفتد.

11. نیک دی‎آلوسیو
نیک در سال 2013 کمپانی خود Summly را به مبلغ 30 میلیون دلار به یاهو فروخت و به یکی از جوان ترین میلیونر های خود ساخته جهان تبدیل شد . نیک اکنون برای یاهو کار می ‎کند و به عنوان یکی از 100 نوجوان تاثیر گذار جهان شناخته شده است.

نتیجه :
سن عامل نگه دارنده شما از موفقیت نیست ، نیک علی رغم سن و سال کمش توانست به اندازه یک میلیاردر سرمایه کسب کند.


12. لانا آرچر
لانا در نوجوانی شرکت آرایشی موی خود را تاسیس کرد و توانست سالانه بالغ بر 100 هزار دلار درآمد کسب کند ، او همچنین بنیاد آموزشی خود را تاسیس کرد و به کودک های اهل جزیره یاهیتی در تامین نیازهای اساسیشان از جمله آموزش کمک کرد.

نتیجه :
بعد از کسب موفقیت، تا جایی که در توان دارید به دیگران درتامین نیازهایشان کمک کنید.

این نوجوانان به ما نشان می ‎دهند که سن یک محدودیت نیست و هیچوقت برای رسیدن به آرزو ها و کسب موفقیت دیر نیست . اگر خواستار ایجاد تغییر در دنیا هستید، از همین حالا شروع کنید و از ایجاد محدودیت برای خود بپرهیزید و وجه مشترک این کودکان تنها طرز فکر آن ها بوده است.

منبع: نمناک