تاریخ : 10:17 - 1398/11/17
کد خبر : 77584
سرویس خبری : فرهنگی
 

راز شیوع کرونا از زبان سردار نقدی

راز شیوع کرونا از زبان سردار نقدی

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: آمریکا با ذغال فروشی درآمد کسب کرده و برای کنار زدن چین جنگ میکروبی به راه می‌اندازد.

به گزارش کارگرآنلاین، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: درود می‌فرستیم به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی که نعمت بی پایان حاکمیت اسلام را با جان خود برای ما به ارمغان آوردند چرا که ما مدیون آن‌ها هستیم هر چند که نام آن‌ها را ندانیم.
او افزود: این شهدا طاغوت را کنار زدند و حاکمیت دین را به ما ارزانی داشتند و آخرین شهدا، سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس که این خط نورانی را تا به امروز استمرار بخشیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تاکید کرد: ما با یک پدیده بی‌نظیر به نام انقلاب اسلامی مواجه هستیم که نمونه دیگری ندارد چرا که ۴۱ سال با اقتدار مسیر حقیقت را طی و آن را استمرار بخشیده و دشمنان را بدون وقفه شکست داده و به عقب رانده است لذا هر انسان فرهیخته و متفکری که بر این پدیده بیاندیشد، رمز و راز‌های این حرکت بی نظیر را کشف می‌کند.

سردار نقدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با رژیمی مواجه بود که تمام مولفه‌های قدرت را در اختیار داشت، اما ملت با دست خالی در مقابل آن پیروز شدند و اکنون با تمام حوادث و فراز و نشیب‌ها این انقلاب جلو می‌رود و دشمنان به این امید واهی هستند که مقاومت ما را متوقف کنند و در راستای آن فرمانده شجاع ما را به شهادت می‌رسانند، اما می‌بینیم که همه جبهه‌ها از حمله یمن، سوریه، لبنان و عراق کماکان رو به جلو حرکت می‌کنند و پیروزی پشت پیروزی را به ارمغان می‌آورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: روزی که در هفتم تیر سال ۶۰، ۷۲ تن شهید شدند، این اتفاق برای هر نظامی رخ می‌داد کارش تمام می‌شد، اما تلخ‌ترین حوادث باعث حرکت انقلاب به جلو آن هم با سرعت بیشتری شده است.

او گفت: دشمن در تمام این ۴۱ سال رو به افول بوده و در راس این دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد که تمام ارتش‌های کشور‌های عربی را شکست می‌داد، اما امروز در مقابل مردم فلسطین و لبنان شکست می‌خورد لذا آن‌ها خفه‌خون گرفتند و نمی‌توانند تکان بخورند.

سردار نقدی افزود: آمریکا که در راس همه جنایت‌ها قرار دارد از آن هیمنه وسیع خود که بخش اعظم اقتصاد دنیا را در اختیار داشت به یک کشور مفلوک ورشکسته با ۲۱ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی که روزی ۲ الی ۳ میلیارد دلار به آن اضافه می‌شود تبدیل شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: وابستگی ما به نفت روز به روز کمتر می‌شود در حالی که آمریکا روزانه ۳ میلیون بشکه نفت می‌فروشد آن هم کشوری که وارد مرحله فراصنعتی شده و از طرفی هم بزرگترین صادر کننده ذغال سنگ خام است و از این راه کسب درآمد می‌کند.

او افزود: آمریکا برای آنکه رقیب تجاری خود را کنار بزند جنگ میکروبی راه می‌اندازد. کشوری که از لحاظ سیاسی آب و آتش را در کنار هم جمع می‌کرد و به راحتی دست رهبران فلسطینی را در سال پیروزی انقلاب در دست رهبران اسرائیل قرار داد اکنون به هر دری می‌زند با شکست مواجه می‌شود.

سردار نقدی تاکید کرد: افتضاحی که آمریکا به بار آورده انسان را متعجب می‌کند چرا که این کشور پول‌های کلانی را به مراکز فکری آمریکا تزریق می‌کند تا از آن معامله قرن بیرون بیاید؛ آن هم معامله‌ای که حتی یک بچه محصل دبیرستانی می‌فهمد که از ابتدا شکست خورده است. در واقع، طرح معامله قرن طرحی مضحک‌ است.

او ادامه داد: ببینید آمریکایی‌ها از لحاظ سیاسی و اقتصادی به کجا رسیده‌اند، آمریکا زمانی هیمنه‌ای داشت که وقتی ناو خود را حرکت می‌داد تمام کشور‌ها سکوت می‌کردند، اما اکنون این آمریکا کجا رفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر بخواهیم منحنی قدرت آمریکا را رسم کنیم از ۲۲ بهمن ۵۷ قدرت آن سال به سال کاهش یافته و قدرت جمهوری اسلامی نیز بالا رفته لذا راز و رمز این قدرت در مکتب اسلام نهفته است.

سردار نقدی ادامه داد: کشوری که رهبرش یک قمارباز است به کجا می‌خواهد برسد می‌بینید که آمریکا با ۹۰ درصد رسانه‌های اصلی که در اختیار دارد منفورترین کشور جهان است.

او در پایان گفت‌: لازمه گام دوم انقلاب پاک شدن رژیم صهیونیستی و آمریکا از منطقه است.
 منبع:باشگاه خبرنگاران


کارگرانلاین