تاریخ : 23:53 - 1398/11/26
کد خبر : 77912
سرویس خبری : حوادث
 

خودکشی  دردناک مادر شیرازی بعد از کُشتن ۲ فرزند ۸ و ۱۲ ساله اش+عکس

خودکشی دردناک مادر شیرازی بعد از کُشتن ۲ فرزند ۸ و ۱۲ ساله اش+عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: مادر خانواده پس از کشتن دختر و پسر ۸ و ۱۲ ساله، به زندگی خود نیز پایان داد.

به گزارش کارگرآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ کاووس محمدی روز چهارشنبه در این باره گفت: طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع خودکشی در خیابان شمس شهرستان شیراز، ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
 


وی افزود: رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت خبر به محل حادثه اعزام و با ورود به منزل با اجساد ۲ دختر و پسر و یک زن مواجه شدند.
 


این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی اجساد به پزشک قانونی انتقال داده شدند، خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد که مادر خانواده به علت مشکلات مالی، روحی و روانی و جنون آنی، پس از کشتن دختر و پسر ۸ و ۱۲ ساله با یک شی، خود را خفه و به زندگی‌اش پایان داده است.
 


محمدی خاطر نشان کرد: بسیاری از خانواده‌هایی که قتل یا خودکشی در آن‌ها رخ داده است گرفتار اختلافات اقتصادی و خانوادگی، مسائل و معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و ... بوده اند که می‌طلبد برای پیشگیری از این امور با مراجعه به مراکز مشاوره و کارشناسان، مشکلات خود را حل و فصل تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.