تاریخ : 11:22 - 1398/12/03
کد خبر : 78168
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

 آزمایشِ دانشجوی خواجه نصیر مشکوک به کرونا منفی است/ تمهیدات ویژه در خوابگاه‌ها برای مقابله با کرونا

آزمایشِ دانشجوی خواجه نصیر مشکوک به کرونا منفی است/ تمهیدات ویژه در خوابگاه‌ها برای مقابله با کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره وضعیت دانشجوی مشکوک به کرونا گفت: طبق آزمایشان انجام شده این دانشجو کرونا ندارد و جواب آزمایش وی منفی بوده است.

به گزارش کارگر آنلاین،«احمد بنی احمدی» مدیر روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره وضعیت یکی از دانشجویان مشکوک به کرونای خوابگاه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: یکی از دانشجویان خوابگاه دانش این دانشگاه بیماری و کسالت داشته که جهت اطمینان خاطر به اورژانس منتقل شده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر این دانشجو در بیمارستان شهدای تجریش است که بعد از انجام آزمایش‌ها و چکاب لازم مشخص شد، خوشبختانه این دانشجو به کرونا مبتلا نشده و اکنون به بخش منتقل شده است.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: تمهیدات در سطح دانشگاه بوده تا از بروز و شیوع هر گونه ویروس جلوگیری به عمل بیاید. از پیش نیز ستاد پیشگیری ابتلا به کرونا در دانشگاه تشکیل شده بود و معاونت دانشجویی و اداری مالی نیز تمهیدات خاص خود را در نظر داشته است.
 
بنی احمدی گفت: امروز صبح جلسه ویژه با حضور رییس دانشگاه جهت اتخاذ تدابیر بیشتر برگزار شد. برای اطمینان بیشتر تمهیداتی جهت جلوگیری از ابتلا دانشجویان به ویروس در تمام خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاهی که این دانشجو مستقر بوده، اعمال شده است.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: پیش‌تر اطلاع رسانی در این زمینه از طریق فضای مجازی و همچنین در سطح دانشگاه صورت گرفته، اما از دانشجویان درخواست داریم که بهداشت فردی و جمعی را به دقت رعایت کنند تا حتی به صورت احتمالی نیز به هیچ گونه ویروسی مبتلا نشوند.