تاریخ : 18:54 - 1399/01/12
کد خبر : 79615
سرویس خبری : حوادث
 

بازداشت سارق وانت مزدا سرقتی

بازداشت سارق وانت مزدا سرقتی

کارگر آنلاین: معاون پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پلیس آگاهی پایتخت، از تعقیب و گریز گشت پلیس با یک دستگاه خودوری وانت مزدا سرقتی و دستگیری سارق خودرو خبر داد.

 
 
سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی در تشریح خبر گفت: شب دهم فروردین ماه امسال کارآگاهان گشت ویژه پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان شوش شرقی به یک دستگاه خودروی وانت مزدا مشکوک شدند که با انجام استعلام مشخص شد وانت فوق دارای سابقه سرقت در همان روز از محدوده ستارخان است.
وی با اشاره به اینکه سارق با دیدن خودوری گشت پلیس از محل متواری می‌شود، گفت: با شروع تعقیب و گریز راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطار‌های پلیس و با ورود به خیابان‌های فرعی و انجام حرکات بسیار خطرناک و حرکت در خلاف جهت و با تغییر مسیر ناگهانی به فرار خود ادامه داده که نهایتاً افسر گشت پلیس با استفاده از قانونی بکارگیری سلاح اقدام به شلیک سه تیر هوایی می‌نماید.
گزافی در ادامه گفت: افسراکیپ جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی با رعایت قانون بکارگیری سلاح لاستیک عقب خودرو مسروقه را مورد هدف و اصابت گلوله قرار می‌دهد که پس از طی مسافتی خودرو متوقف و راننده اقدام به فرار می‌نماید که در کمتر از چند دقیقه سارق دستگیر و بازداشت می‌شود.
وی افزود: سارق در اظهارات خود گفت: خودرو وانت را صبح در محدوده ستارخان سرقت کردم و در حال پرسه زنی در محدوده شوش بودم که گشت آگاهی را دیدم و سریعا اقدام به فرار کردم و اصلا فکر نمی‌کردم پلیس مرا دستگیر کند.
سرهنگ سعداله گزافی در پایان گفت: با توجه به دستگیری سارق و کشف خودروی وانت مسروقه متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دوم قرار گرفت و خودوری مکشوفه نیز به مالباخته تحویل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline