تاریخ : 18:34 - 1399/01/13
کد خبر : 79685
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

افزایش تقاضا بعد از پایان ویروس در بازار مسکن +پیش بینی قیمت در سال 99

افزایش تقاضا بعد از پایان ویروس در بازار مسکن +پیش بینی قیمت در سال 99

یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید: به دلیل افزایش شاخص‌های اقتصادی از جمله افزایش قیمت دلار، طلا، مصالح ساختمانی و گران شدن نرخ دستمزد قاعدتا در بازار قیمت مسکن با نوسان کوچکی مواجه خواهیم شد.

کارگر آنلاین:یک کارشناس بازار مسکن در پاسخ به این پرسش که قیمت مسکن بعد از تعطیلات نوروز گران خواهد شد یا خیر؟  گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از خریداران نتوانستند قبل از نوروز خانه مورد نظر خود را خریداری کنند. بنابراین پس از تعطیلات نوروز شاهد موجی از تقاضا در بازار مسکن هستیم.
 
منصور غیبی افزود: افزایش موج تقاضا در بازار مسکن مسکن پس از تعطیلات نوروز به معنای افزایش قیمت مسکن نیست؛ معتقدیم کسانی که قبل از نوروز نتوانستند خانه‌های خود را به متراژهای بالاتری تبدیل کنند در اواسط فرودین و اردیبهشت در بازار ورود می‌کنند و خانه مورد نظر خود را در بازار خریداری می‌کنند.
 
او اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته متوسط قیمت مسکن به ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌رسید. به دلیل افزایش شاخص‌های اقتصادی از جمله افزایش قیمت دلار، طلا، مصالح ساختمانی و گران شدن نرخ دستمزد قاعدتا در بازار قیمت مسکن با نوسان کوچکی مواجه خواهیم شد. منبع/تجارت نیوز