تاریخ : 17:37 - 1399/03/03
کد خبر : 83814
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته اول خرداد

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته اول خرداد

دبیر اتحادیه طلای تهران می‌گوید: تقاضا در بازار مصنوعات طلا به صفر رسیده است و عملا تقاضایی برای خرید طلا وجود ندارد. همچنین با توقف معاملات سکه در بورس کالا تقاضا برای خرید سکه هم کاهش یافته است.

کارگر آنلاین: دبیر اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا تا پایان هفته چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: تقاضا در بازار مصنوعات طلا به صفر رسیده است و عملا تقاضایی برای خرید طلا وجود ندارد. همچنین با توقف معاملات سکه در بورس کالا تقاضا برای خرید سکه هم کاهش یافته است. امروز در اولین معاملات هفته قیمت انس جهانی طلا با ۱۴ دلار کاهش به قیمت یک هزار و ۷۳۴ دلار رسیده است. قیمت طلای ۱۸ عیار هم با ۱۳ هزار تومان کاهش به قیمت ۷۳۲ هزار تومان رسیده است.
 
 
 
نادر بذرافشان افزود: هرچند قیمت انس جهانی طلا ارزان شده اما قیمت دلار تغییر چندانی نداشته است. از این‌رو قیمت طلا در بازارهای داخلی تغییر محسوسی نداشته است. پیش‌بینی ما این است که قیمت طلا تا پایان هفته روند ثابتی دارد.
 
او در ادامه به قیمت انواع سکه اظهار کرد: در حال حاضر قیمت سکه تمام بهار آزادی هفت میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، نیم سکه به قیمت سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ربع سکه نیز به قیمت دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است. منبع/تجارت نیوز