تاریخ : 17:52 - 1399/03/03
کد خبر : 83815
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

آیا تولید 405 و پراید متوقف خواهد شد؟

آیا تولید 405 و پراید متوقف خواهد شد؟

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفتگو با خط بازار در خصوص تولید پراید و پژو 405 توضیح داد.

به گزارش کارگر آنلاین،رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به ثبت‌نام جدید شرکت‌های خودروسازی ممکن است که تولید پراید و 405 حذف شود؟ گفت: رئیس راهنمایی رانندگی اخیرا اعلام کرده است که از این پس پراید و 405 را شماره‌گذاری نخواهند کرد، اما بعید است که فعلا بخواهند تولید پژو 405 و پراید را متوقف کنند. 
 
 
سعید موتمنی افزود: به زودی هم پژو و پراید تولید خواهد شد؛ چرا که فعلا خودروسازان باید به تعهداتشان در برابر مردم عمل کنند. به هر حال از سال گذشته این خودروها نام‌نویسی شده است که باید به مردم تحویل داده شود. به نظر می‌رسد که تولید خودرو پراید فردا مشخص شود. چنانچه در پیش ثبت‌نام‌ها پراید 111 و 131 وجود داشته باشد تولید پراید ادامه خواهد داشت. در غیر اینصورت می‌توان نتیجه گرفت که تولید پراید یا پژو 405 را می‌خواهند از رده خارج کنند.  
 
او اظهار کرد: قیمت‌ها هنوز رسمی اعلام نشده است. امروز باید قیمت‌ها رسما اعلام شود. اگر قیمت مصوب خودروهای کارخانه‌ای اعلام شود جلوی برخی از شایعات مبنی بر افزایش 50 تا 60 درصدی قیمت خودروهای داخلی در بازار گرفته خواهد شد اما اگر وضعیت مشخص شود بازار روند مثبتی را به خود خواهد گرفت. منبع: خط بازار