تاریخ : 22:06 - 1399/03/03
کد خبر : 83824
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

آیا بیمه بیکاری واریز شده است؟

آیا بیمه بیکاری واریز شده است؟

قرار بود بیمه بیکاری افرادی که در اسفند ماه بیکار شده‌اند تا قبل از عید فطر واریز شود، اما مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری گفت: بعید می‌دانم این واریزی انجام شده باشد.

کارگر آنلاین: در روز سه‌شنبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که برای تمامی مقرری‌بگیرانی که در اسفند سال ۱۳۹۸ بیکار شده‌اند، ظرف ۲۴ ساعت آینده پیامکی ارسال می‌شود تا با مراجعه به سامانه درج شماره حساب بانکی خود در یکی از بانک های تعیین شده درج کنند.
 
پس از آن مسعود بابایی، مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که تلاش می‌کنیم بیمه بیکاری مشمولان تا عید فطر واریز شود.
 
بنا بر این اظهارات باید تا امروز بیمه بیکاری این افراد واریز می‌شود اما بابایی در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: ما لیست را به سازمان تامین اجتماعی داده‌ایم اما بعید می‌دانم واریز شده باشد.
 
همچنین صفحه اینستاگرام وزارت کار در پاسخ به مخاطبان خودش از احتمال قوی در پرداخت بیمه بیکاری فروردین ماه همزمان با اسفند ماه خبر داد.
 
اما مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری درباره پرداخت همزمان بیمه بیکاری اسفند و فروردین گفت: بیمه این دو ماه همزمان پرداخت نمی‌شود و فعلا فقط واریز بیمه کسانی که در اسفند ماه بیکار شده‌اند در دستور کار قرار گرفته است.