تاریخ : 03:21 - 1399/03/04
کد خبر : 83836
سرویس خبری : حوادث
 

تجمع غیزانیه اهواز علیه قطع آب و دخالت پلیس/ زخمی شدن چند پلیس / بازداشت و زخمی شدن 2 نفر از تجمع کنندگان

تجمع غیزانیه اهواز علیه قطع آب و دخالت پلیس/ زخمی شدن چند پلیس / بازداشت و زخمی شدن 2 نفر از تجمع کنندگان

فرمانده انتظامی اهواز گفت: بی‌توجهی مسئولان به مردم بخش غیزانیه در خصوص تامین آب شرب باعث تجمع غیر قانونی اهالی این بخش شد.

کارگر آنلاین: سرهنگ محسن دالوند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اعتراض مردم به تامین نشدن آب شربشان یک مطالبه قانونی است اما بایستی در مجرای قانونی انجام شود.
 
 
 
وی اضافه کرد: تعدادی از مردم بخش غیزانیه از توابع اهواز صبح روز شنبه در اعتراض به بی توجهی مسئولان به تامین نشدن آب شربشان اقدام به بستن جاده اهواز- رامهرمز- امیدیه کردند که برای مدتی اخلال در تردد نسیر ترانزیتی به وجود آمد که پلیس برای جلوگیری از این کار وارد عمل شد.
 
 
 
سرهنگ دالوند افزود: پس از ورود ماموران پلیس برای بازگشایی جاده، تعدادی از تجمع کنندگان با سنگ و چوب به سوی ماموران حمله ور شدند و ۲ مامور پلیس را از ناحیه سر مجروح کردند.
 
 
 
وی گفت: پلیس با استفاده از سلاح ساچمه ای پلاستیکی ضد شورش دو نفر از تجمع کنندگان را به صورت سطحی مجروح و بازداشت کرد و این افراد در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند.
 
 
 
این مقام ارشد انتظامی افزود : البته با گفت و گویی که با مردم داشتیم آنها متقاعد شدند که پلیس را همراهی کرده و جاده را بازگشایی کنند و ضمن احترام به قاطبه مردم با افرادی که نقض قانون کرده بودند هم برخورد قانونی شد.
 
 
 
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: البته حسب وظیفه اخلاقی با تماسی که با مسئولان از جمله فرماندار اهواز داشتم با دستور وی تامین آب مردم به وسیله تانکر انجام شد هر چند انتظار داشتیم بخشدار در بین مردم حاضر شود.
 
 
 
وی گفت: اگر مسئولان امر به خواسته های مردم توجه کنند هیچ‌گاه مشکلات اجتماعی به مسائل انتظامی تبدیل نخواهد شد و نمونه آن همین تامین آب شرب مردم بخش غیزانیه است.
 
 
 
فرمانده انتظامی اهواز تاکید کرد در حال حاضر تجمعی وجود ندارد و مردم به منازل خود بازگشته اند ضمن اینکه جاده یاد شده نیز در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد که با استقبال رانندگان محور یاد شده منجر گردید.
 
 
 
وی در پایان گفت: نیروی انتظامی یار و یاور مردم است و هیچ‌گاه خود را در مقابل آنها قرار نمی دهد اما افراد هم می بایست توجه کنند که قانون را زیر پا نگذارند.