تاریخ : 06:17 - 1399/03/09
کد خبر : 84121
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

اخذ مجوز جذب نیرو در تامین اجتماعی/ بیمارستان میلاد به سرمایه گذار نیاز دارد

اخذ مجوز جذب نیرو در تامین اجتماعی/ بیمارستان میلاد به سرمایه گذار نیاز دارد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: با توجه به مجوزی که در هیئت امنا گرفتیم و بودجه دریافتی در بخش غیر درمان، برابر نصف جذب نیرو خواهیم داشت و رقابت اصلی بین نخبگان است. با آزمون استخدام انجام می‌شود و رابطه هیچگونه تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش کارگر آنلاین، شامگاه پنجشنبه مصطفی سالاریان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طبق گفت و گویی که با مسئولین استان اصفهان داشتیم مقرر شد برای تکمیل بیمارستان میلاد به دنبال سرمایه گذار باشیم که مشارکت داشته باشد. بیمه بیکاری مشمول کسانی که مطابق قانون بیمه بیکاری هستند میشود و باید در این مدت شاغل نبوده باشند. قرار با دولت براین بوده است که آسیب دیدگان بیماری کرونا طبق فهرست تهیه شده توسط وزارت کار مشمول بیمه بیکاری شوند و هفته آینده واریزی جدید پرداخت خواهد شد.
 
وی ادامه داد: نسبت سهم درمان در استان اصفهان هماهنگ با استان بوده و به سهم خود مرگ و میر نسبت به بستری شدگان کمتر بوده و تمام ظرفیت ها در اختیار استان قرار داشته است.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، گفت: با توجه به مجوزی که در هیئت امنا گرفتیم و بودجه دریافتی در بخش غیر درمان برابر نصف جذب نیرو خواهیم داشت و رقابت اصلی بین نخبگان است. با آزمون استخدام انجام می‌شود و رابطه هیچگونه تاثیری نخواهد داشت.
 
سالاریان ادامه داد: مجموع تسهیلات که پرداخت شد ۲۰۰ میلیارد تومان بود که برای سال جدید 2 برابر کردیم و 10 برابر تعداد نفرات سال گذشته در امسال می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند که از شنبه پرداختی‌ها انجام میشود.
 
 
وی با بیان اینکه با توجه به ردیف بودجه سال ۹۹ از ساخت پروژه‌های جدید ممنوع هستیم، تصریح کرد: امکانات درمانی آماده‌ایم داریم که اگر اتفاقی افتاد امکانات درمانی در اختیار خواهد بود.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه هشت هزار میلیارد تومان از دولت برای  پرداخت بدهکاری مراکز درمانی را دریافت کردیم، گفت: همسان سازی را بر این مبنا پیگیری می‌کنیم که دولت پنجاه هزار میلیارد تومان از سهام شرکت های خصوصی را به تامین اجتماعی واگذار کند. وزارت اقتصاد و دارایی همکاری خوبی در این زمینه داشته است.