تاریخ : 15:22 - 1399/03/09
کد خبر : 84143
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

نرخ دلار پس از یک ماه کاهش یافت / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

نرخ دلار پس از یک ماه کاهش یافت / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه خرداد روندی نزولی داشت و قیمت دلار و یورو در این هفته پس از حدود یک ماه در مدار نزولی قرار گرفت و نسبت به هفته گذشته ۲۵۰ تومان کاهش یافت.

کارگر آنلاین:  قیمت دلار در صرافی ملی در هفته ابتدایی خرداد ماه، ۲۵۰ تومان کاهش یافت و با رقم ۱۷ هزار و ۵۰ تومان به کار خود پایان داد.
 
روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان و بهای یورو به رقم ۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.
 
روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی ابتدای روز ۱۲۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۶ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۸ هزار و ۳۲۰ تومان رسید و در ادامه فعالیت بازارها نرخ ارز ۱۰۰ تومان دیگر افزایش یافت و قیمت دلار پس از عبور از سد ۱۷ هزار تومانی به ۱۷ هزار و ۲۰ تومان و قیمت یورو به ۱۸ هزار و ۴۲۰ تومان رسید.
 
سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، قیمت ارز در صرافی ملی ۱۸۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو به ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.
 
روز سه‌شنبه قیمت دلار ۵۰ تومان ارزان شد و به رقم ۱۷ هزار و ۱۵۰ رسید اما قیمت یورو تغییر نکرد و در رقم ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.
 
روز چهارشنبه نرخ ارز روندی صعودی داشت و قیمت دلار با افزایش ۱۵۰ تومانی به ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو نیز با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.
 
روز پنجشنبه بهای ارز تغییر نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان ثابت ماند.
 
روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که تغییری نداشت.