تاریخ : 15:31 - 1399/03/09
کد خبر : 84147
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

ورود سپاه به صنعت خودروی داخلی جدی تر شد

ورود سپاه به صنعت خودروی داخلی جدی تر شد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما یک صنعت فناورانه دراختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور هستیم، گفت: راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرزها نمی گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می‌توانیم پیچیده‌ترین فناوری‌ها را مدیریت کنیم.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از فارس، سردار امیر علی حاجی‌زاده در بازدید از پروژه‌های جهش فناورانه محصولات ایران خودرو، گفت: ما یک صنعت فناورانه در اختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور هستیم.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه رمز موفقیت صنعت خودروی کشور در گرو نگاه به داخل و استفاده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه بومی سازی قطعات و تولید خودرو با نشانی ایرانی دانست و عنوان کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و بکارگیری نیروهای نخبه دانشگاهی در صنعت خودروی کشور، این صنعت از تحریم ها به سلامت عبور کرده است و نقش دشمنان برای زمین گیر کردن خودرو سازان، نقش برآب شده است.
 
سردار حاجی زاده عنوان کرد: صنعت خودرو کشور باید به سمت طراحی و تولید پلتفرم ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی ها گام بردارند.
 
وی تاکید کرد: راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرزها نمی گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می‌توانیم پیچیده‌ترین فناوری‌ها را مدیریت کنیم.
 
فرمانده نیرو هوافضای سپاه در پایان گفت: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمند سازی صنعت و اقتصاد کشور می تواند ما را در مقابل تحریم‌ ها مصون کند که این امر در صنعت دفاعی کشور اتفاق افتاده است.