تاریخ : 01:24 - 1399/03/15
کد خبر : 84551
سرویس خبری : حوادث
 

کشف بیش از 150 قبضه سلاح غیرمجاز در استان خوزستان

کشف بیش از 150 قبضه سلاح غیرمجاز در استان خوزستان

کارگر آنلاین: فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز در چند روز گذشته در این استان خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده درباره مبارزه بی‌امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها در استان خوزستان، اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان خوزستان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.


فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگانها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضائی در چندین عملیات پی در پی 91 متهم که از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز بودند را شناسایی و دستگیر کردند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 27 قبضه سلاح جنگی، 126 قبضه سلاح شکاری (مجموعاً 153 قبضه سلاح غیرمجاز) به همراه یک هزار و 736 عدد انواع فشنگ کشف شد.


وی با بیان اینکه در 75 روز گذشته از سال جاری، تعداد یک هزار و 545 قبضه سلاح و 16 هزار و 58 فشنگ جنگی و شکاری کشف شده، گفت: در این مدت، یک هزار و 204 متهم نیز دستگیر شدند.


عباس‌زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاحهای غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

منبع: تسنیم