تاریخ : 14:20 - 1399/03/17
کد خبر : 84750
سرویس خبری : ورزشی
 

ذوالفقارنسب: تصمیم وزارت ورزش هوشمندانه بود

ذوالفقارنسب: تصمیم وزارت ورزش هوشمندانه بود

کارگر آنلاین: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای کنار کشیدن از حضور در مجمع فدراسیون فوتبال بسیار هوشمندانه بود.

بیژن ذوالفقارنسب روز شنبه اظهار داشت: تصمیم وزارت ورزش و جوانان بسیار هوشمندانه بود چرا که در غیر این صورت ممکن بود خطر تعلیق، فوتبال ایران را تهدید کند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال نیاز به استقلال دارد که باید رفته رفته به آن می‌رسید. از طرفی تاکید فیفا هم روی عدم دخالت نهادهای دولتی و حکومتی است و به همین خاطر این تصمیم وزارت ورزش منطقی و هوشمندانه بود.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: از روز اول، حق رای وزارت ورزش به خاطر ایراداتی بود که در مدیریت فوتبال وجود داشت و وزارت‌خانه به خاطر عدم وجود مدیریت خوب حق رای را نگه داشته بود که در حال حاضر آن را واگذار کرد.

ذوالفقارنسب ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر اساسنامه فدراسیون به تصویب فیفا برسد تا خیال فوتبالی‌ها راحت شود.

وی گفت: تنها اولویت فدراسیون باید این باشد که وضعیت سرمربی تیم ملی را شفاف‌سازی کند تا او هر چه زودتر کارش را با فدراسیون فوتبال ایران آغاز  کند.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر فوتبال ما شرایط ویژه‌ای دارد. تیم ملی در دور رفت بازی‌ها نتوانست نتایج خوبی بگیرد و مقابل حریفان اصلی خود یعنی عراق و بحرین ناکام ماند. الان باید برای جبران آن نتایج تلاش کند و برای رسیدن به آن نیاز به مدیریت درست و سالم است. امیدوارم تا زمان انتخابات مدیریت کنونی فدراسیون به درستی کار را پیش ببرد تا لطمه‌ای به برنامه‌های تیم ملی وارد نشود.

 

منبع: ایرنا