تاریخ : 17:56 - 1399/03/27
کد خبر : 85558
سرویس خبری : سیاسی
 

برادرزاده ترامپ افشاگری کرد!

برادرزاده ترامپ افشاگری کرد!

فارس نوشت: در ماه اکتبر مری ترامپ قرار است کتاب انفجاری در مورد خانواده خود منتشر کند.

به گزارش کارگرآنلاین، «خیلی زیاد و هرگز کافی نیست» که قرار است در ماه اکتبر منتشر شود انتظار می‌رود جزئیاتی دست اول از امور مالیاتی رئیس‌جمهور آمریکا افشا کند.

مری ترامپ دونالد ترامپ، کتاب «آزاردهنده و شهوت‌ران» درباره رئیس‌جمهور را در ماه آگوست منتشر خواهد کرد.

روزنامه «دیلی‌بیست» روز دوشنبه فاش کرد که مری ترامپ، دختر فِرد ترامپ جونیور برادر درگذشته دونالد ترامپ، در تاریخ ۱۱ آگوست، کتاب «خیلی زیاد و هرگز کافی نیست» را توسط انتشارات «سایمون و شوستر» منتشر می‌کند. زمان‌بندی، امسال چند هفته قبل از مجمع ملی جمهوری‌خواهان، به این معنی است که هر گونه افشاگری می تواند به ویژه به رئیس جمهور آسیب برساند.

منابع اولیه همچون تحقیقات نیویورک تایمز با موضوع «طرح‌های مالیاتی مشکوک» ترامپ در دهه ۹۰ که برنده جایزه پولیتزر شده در کتاب «آزاردهنده و شهوت‌ران» درباره رئیس‌جمهور ایالات متحده استفاده شده است.

«دیلی بیست»(The Daily Beast) همچنین ادعا می‌کند که کتاب حاوی مکالماتی بین «مری ترامپ» و خواهر دونالد ترامپ، قاضی بازنشسته فدرال، «ماریان ترامپ بَری» است که در آن ترامپ بَری خاطرات و مواردی بسیار خصوصی و ناشایست در مورد برادرش (دونالد ترامپ) را عنوان می‌کند.

«فرد جونیور» پدر مری و برادر دونالد ترامپ در سال ۱۹۸۱ پس از سال‌ها اعتیاد به الکل، بر اثر حمله قلبی درگذشت. این گزارش عنوان می‌کند که در کتاب «مری ترامپ» آمده که دونالد ترامپ و پدرش فرد جونیور در مرگ برادر مشارکت داشته‌اند و او را در بحرانی‌ترین مراحل اعتیادش نادیده گرفته‌اند. دونالد ترامپ در گذشته گفته است که متاسف است از اینکه به برادرش برای اداره کردن تجارت خانوادگی‌شان فشار آورده است.

فرزندان «فرد جونیور» در سال ۲۰۰۰ طرح دعوایی به دادگاه بردند و در آن ابراز داشتند که دونالد ترامپ و بستگانش پدر را در تنظیم وصیتنامه فریب داده و تقلب کرده‌اند و پدر را در شرایطی قرار داده‌اند که به گونه‌ای وصیتنامه را نوشته که از عواقب و پیامدهای آن آگاهی نداشته است.

«مری ترامپ» به ندرت در رسانه‌ها صحبت می‌کند اما از آنجا که خانواده ترامپ ۲۰ سال پیش در دادگاه برای وصیت‌نامه «فرد جونیور» حاضر شدند، او به نیویورک دیلی نیوز گفت که با توجه به این خانواده(ترامپ) خیلی سادلوحانه است اگر بگوئیم ماجرا هیچ ربطی به پول ندارد! اما برای من و برادرم بیش از همه این مساله اهمیت دارد که پدرمان (فرد جونیور) به رسمیت شناخته شود.