تاریخ : 19:46 - 1399/03/27
کد خبر : 85584
سرویس خبری : حوادث
 

 پرونده دختربچه گمشده برای همیشه بسته شد

پرونده دختربچه گمشده برای همیشه بسته شد

کارگر آنلاین: پرونده مدلین مک کان دختربچه سه ساله انگلیسی که در سال 2007 در جریان تعطیلات در اقامتگاهی در پرتغال گم شده بود برای همیشه بسته شد.

مدلین مک کان نام دختربچه ای انگلیسی است که 13 سال پیش در پرتغال به شکل مرموزی ناپدید و دیگر هرگز پیدا نشد. او به همراه والدینش به تعطیلات در پرتغال رفته بود اما زمانی که پدر و مادرش به همراه دوستانشان در رستورانی نزدیک محل اسکان مشغول صرف غذا بودند او ربوده شد. مدلین پس از آن به چهره ای چهانی تبدیل شد. تلاش های گسترده ای برای یافتن این دختربچه آغاز شد و والدین مدلین برای یافتن او حتی کارآگاه خصوصی استخدام کردند. با اینکه تا امروز هزینه بسیار کلانی صرف پیدا کردن این دختربچه انگلیسی شده است اما او پیدا نشد.

اکنون مقامات آلمانی به والدین این دختر اعلام کردند که دیگر دنبال دخترشان نگردند چرا که او مرده است.

یک دادستان آلمانی به هانس کریستیان والترز با تایید خبر فوت مدلین مک کان نامه ای را نیز به والدین او فرستاده و تاکید کرده مدلین به قتل رسیده است. او در این نامه به گری و کیت والدین مدلین خاطرنشان کرده شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه مدلین بعد از ربوده شدن از سوی یک مظنون به قتل رسیده است اما در حال حاضر آنها قادر نیستند که جزئیات چگونگی قتل این دختربچه را در اختیار عموم و رسانه ها قرار بدهند.

مدلین مک کان در سال 2007 بعد از ربوده شدنش به چهره ای جهانی تبدیل شد و سپس شایعات و افسانه های زیادی درباره گم شدن او به وجود آمد. یکی از جدی ترین شایعات مربوط می شود به ربودن وی و فروخته شدنش به یک خانواده ثروتمند مراکشی.

به هر حال اکنون پلیس آلمان با یک نامه پرونده این دختربچه گمشده را برای همیشه بست، دختربچه ای که اکنون محرز شده که به قتل رسیده است.

منبع: جام جم