تاریخ : 09:54 - 1399/03/30
کد خبر : 85864
سرویس خبری : سیاسی
 

مشاور جو بایدن: همه تحریم‌های دوران ترامپ علیه ایران را حفظ خواهیم کرد

مشاور جو بایدن: همه تحریم‌های دوران ترامپ علیه ایران را حفظ خواهیم کرد

مشاور جو بایدن طی سخنانی تاکید کرد در صورت پیروزی نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری، همه تحریم های ضد ایرانی حفظ خواهد شد.

به گزارش کارگرآنلاین، آنتونی بلینکن، مشاور ارشد جو بایدن طی نشست مجازی کمیته یهودیان آمریکا، خطاب به صهیونیست‌ها ابراز اطمینان کرد تحریم‌های ضدایرانی آمریکا در صورت پیروزی بایدن همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند.

وی گفت: بایدن قصد دارد همه تحریم‌های اعمال شده علیه ایران را حفظ کند. این مقام سابق آمریکایی که پیش‌تر عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با ایران هم بوده در ادامه مدعی شد: «ایران باید مجددا به تعهدات خود در برجام بازگردد، در غیر این صورت واضح است که همه تحریم‌ها به قوت خود باقی خواهند ماند».

مشاور بایدن هدف نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در صورت پیروزی را تلاش برای توافقی بهتر با ایران عنوان کرد. وی در این‌باره گفت: «می‌توانیم ضمن بازگشت به برجام، از فرصت بوجود آمده استفاده کنیم و به یک توافق طولانی‌ مدت‌تر و قدرتمند‌تر دست یابیم». او گفت بایدن به امنیت رژیم صهیونیستی کاملا پایبند است.

بلینکن خاطر نشان کرد: سیاست ترامپ در قبال ایران به شکست انجامیده است. مشاور بایدن افزود فشار حداکثری نه تنها مانع ایران نشده بلکه ما را از شرکای خود در سطح جهان دور کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران