تاریخ : 10:05 - 1399/03/31
کد خبر : 86004
سرویس خبری : سیاسی
 

 گویا رئیس‌جمهور رئیس کابینه نیست!

سلیمی:

گویا رئیس‌جمهور رئیس کابینه نیست!

عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: گویا آقای رئیس‌جمهور رئیس کابینه نیستند و هفته‌ای چند بار در جلسه هیات دولت آقایان را نمی بینند! لذا ناچار می‌شوند تماس تلفنی گرفته و تازه آن را رسانه‌ای هم بفرمایند.

به گزارش کارگرآنلاین، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی عنوان کرد که رئیس جمهور به جای پاسخگویی درباره گرانی‌ها فقط به وزرای خود می‌گوید باید جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.

وی خاطرنشان کرده است: نکته جالب اینجاست که وقتی آقای رئیس جمهور این بایدها را به کار می‌برد بلافاصله قیمت کالاها در بازار به جای کاهش افزایش می‌یابد و رسماً هم افزایش قیمت‌ها اعلام می‌شود.

متن کامل یادداشت این عضو هیات رئیسه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«آنچه آقای رئیس جمهور باید انجام دهند !نه آنکه صرفا بگویند!!»

این روزها اتفاقات عجیبی در حال وقوع است که در جای خود بیان خواهم کرد، اما یکی از این اتفاقات شگفت آور تماس آقای رئیس جمهور با وزرا و بایدهایی است که به وفور از ایشان صادر می‌شود؛

برای مثال: با تماس!! با وزیر راه می‌گویند باید قیمت مسکن و اجاره کاهش پیدا کند! یا با تماس با سرپرست وزارت صمت می‌گویند باید قیمت لوازم خانگی کاهش یابد یا ....گویا ایشان رئیس جمهور نیستند! و اصلا سمت اجرایی ندارند، وقتی انسان این مطالب را می‌بیند تصور می‌کند آقای روحانی رئیس جمهور نیستند، بلکه مانند یک نماینده مجلس از وزرا درخواست کرده و دستور می‌دهند!!

آقای روحانی! با کمال پوزش هم اکنون شما رئیس جمهور شده‌اید، شما خود مخاطب این بایدها هستید، جالب توجه آنکه بعد از تماس آقای رئیس جمهور به صورت رسمی افزایش ۲۰ درصدی قیمت لوازم خانگی اعلام می‌شود!

جالب‌تر آنکه گویا آقای رئیس جمهور رئیس کابینه نیستند و هفته‌ای چند بار در جلسه هیات دولت آقایان را نمی بینند!!! لذا ناچار می‌شوند تماس تلفنی گرفته و تازه آن را رسانه‌ای هم بفرمایند.

آقای رئیس!! شما رئیس دولت هم هستید، لطفا همانجا و در هیات دولت ترتیبات و دستورات و تصمیمات را کارسازی کنید. با مردم کمتر شوخی کنید. مانند شوخی نظرسنجی از پشت شیشه دودی و ‌شوخی تلخ آقای جهانگیری که روز به روز مردم از دولت رضایتمندی بیش‌تری دارند و ..... آری کمتر شوخی کنید ... بیشتر کار ... مردم به کار نیاز دارند... والسلام.

علیرضا سلیمی
نماینده مردم شریف محلات و دلیجان.

 منبع:فارس