تاریخ : 17:17 - 1399/04/07
کد خبر : 86765
سرویس خبری : حوادث
 

کشف ۱۳ تن گوشت فاسد در فارس

کشف ۱۳ تن گوشت فاسد در فارس

کارگر آنلاین: جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف ۱۳ تن گوشت فاسد در انبار یکی از شرکت‌های فرآورده‌های گوشتی این استان خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فارس با انجام اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقدار قابل توجهی گوشت فاسد در انبار یکی از شرکت‌های فرآورده‌های گوشتی استان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
ملک‌زاده افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره بهداشت به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن مکان ۱۳ تن گوشت مرغ و گاو، چربی حیوانی و اسکلت فاسد را کشف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه مواد مکشوفه در شرایط بسیار نامطلوب و برخلاف موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی نگهداری می‌شد، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و انبار مورد نظر حسب دستور مقام قضائی پلمب شد.

کشف ۱۵ تن خرمای فاقد مجوز بهداشتی در بوانات
فرمانده انتظامی شهرستان بوانات نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک کامیون، بالغ بر ۱۵ تن خرمای فاقد مجوز بهداشتی کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی این اقدام ماموران پلیس را در راستای طرح برخورد با کالای قاچاق اعلام و خاطرنشان کرد که کارشناسان ارزش این محموله را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.